Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Viruuuuus!!!...

Publicerad 2013-08-08 09:50:09 i Allmänt,

...började känna av halsen nån v innan semestern men sen drog de igång, hade jätteont i halsen och öronen en v på sem, sökte sen upp läkaren, trodde de var halsfluss men icke sa Nicke...de var virus, så nu är jag inne på andra sem veckan och de känns förbannat trist att må så här då...hade ju tänkt att vi skulle åka runt och tälta och hälsa på folk man aldrig träffar i vanliga fall men noppe =(.... en tur för att hälsa på lillprinsen hade ju inte heller suttit fel men kan ju inte smitta ner de heller, nu är gubben oxxå rasslig och har världens hosta och febern kommer och går...YIIIIPPIIII underbara semester!!!. Linus kom hit i lördags och var kvar till i måndags, trevligt med besök av sonen...mådde som skrivet förut inte så vidare värst men vi tog en tur till Trädgårdsföreningen och gick sedan och fikade på Åbacka café...ett underbart litet fik...där kan man spendera timmar bara av den underbara miljön... Idag får ni hålla tummarna, ska träffa FK ang. min sjukersättning...är ALDRIG trevligt att träffa dessa människor...man försöker gå dit med öppet sinne men man blir lika nedslående varje gång... Ha en bra dag och ta hand om er!!
Fotona e tagna på Domkyrkan, från trädgårdsföreningen och Åbacka café

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-08-08 10:45:16

Ja visst e de illa, att de inte fattar :) jättefina bilder

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-08-08 11:19:51

Tack Kicki för dina ord. Jag tycker själv att det är svårt att veta hur mycket och hur lite man ska höra av sig. Men visst har jag hört av mig men shit vad jobbigt det är.
Fina bilder och jag skickar lite krya på dig hälsningar och energi. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-08-08 12:05:23

Usch, vilken otur att bli sjuk på semestern! Krya på dig!

Postat av: Dottern

Publicerad 2013-08-09 21:34:42

Hilton klär Linus:))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela