Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har varit lågt här ett tag...

Publicerad 2013-08-25 08:19:00 i Allmänt,

...saker och ting har varit tunga och mycket tankegångar kring de som sker...har inte haft lust med något på ett bra tag....MEN igår fick jag en stooor dos med energi då jag skulle fota John syster och henns Shiba Kalle. Vi hade en underbar eftermiddag med massa goda skratt, och de förlänger ju livet så ett par år till ska jag väl hänga med =P!!. Vi åkte till Fornhem där jag brukar åka med hundarna, sååå fridfullt, gamla hus som e så fina och blommorna fick va med på en kant oxxå! =)... så här kommer ett gäng foton från vår underbara eftermiddag med ett hjort som höll oss sällskap en bit bort!
Gillar verkligen dessa foton....med en massa humor!!...vill inte ha perfection i mina bilder de får gärna vara sneda och vinda och inte en hel bild...MEN jasg vill ändå att man ska känna något för fotot, att de förmedlar en känsla...och gör någon det så har jag ju nått fram med e jag vill!

Kommentarer

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2013-08-25 11:20:47

haha coola bilder :)
sv: ja han låg så gott så jag hade inte hjärta till att köra bort han :)

Postat av: Salukifkickorna

Publicerad 2013-08-25 12:58:28

Nice, en eloge även till den frimodiga modellen. :-)

Svar: JAA absolut Salukiflickorna! Har länge velat fota henne just pga att hon e så spontan och de blir inte krystat vid fotograferingen!
Kicki

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-08-25 15:51:02

Riktigt härliga bilder! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-08-26 04:46:20

Sv: Ja, det hade varit kanon! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela