Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Britannia rallyt i helgen...

Publicerad 2013-08-12 09:42:11 i Allmänt,

...var riktigt trevligt, många fina hojar att titta på...vi hade med oss hundarna och jag tror de var premiär för lillfisen att tälta...gick jättebra!. Hade skapligt väder fram till hemresan igår morse...fick ett redigt regn över oss så vi slängde in allt i bilen och hängde upp de när vi kom hem, kom några små regnskurar på lördagen oxxå med åska men de var snabbt övergående...De är härligt med dessa träffar alla e så positiva och glada och man träffar alltid nya bekantskaper.... vi kom dit vid lunch i fredags då var de inte många där men de hade varit en bra bit över 200 hojar där... Vi lånade min syrras tält, ett sexmanna tält...perfekt då vi inte satte upp den ena sovalkoven då kunde vi sitta inne i tältet när de regnade och de kunde sitta ett gäng med folk med oss...hundarna har sovit gott efter helgen, var nog hemma vid 11 tiden igår så vi hann få undan all packning...John åkte hoj ner och Maria åkte med mig då hennes gubbe oxxå hojade ner... alltid trevligt med sällskap, inget vidare att åka själv....så summan av kardemumman så gjorde jag rätt i att trotsa herr Virus en helg som denna! =)
Vi träffade Petra, en kompis vi träffar på rottislägren i Marma med hennes rottistjejja Greta...En underbar camping med fantastisk utsikt

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-08-13 12:03:08

Oj, det var en hel del gamla godingar där! :)

Postat av: fanci

Publicerad 2013-08-23 15:04:38

fina hojar fina hundar,och vad trevligt ni har haft!
Trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela