Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken morgon...

Publicerad 2013-04-13 09:58:00 i Allmänt,

...jag vaknade upp till...först och främst var kl över nio....vet inte när jag sovit så här länge sedan sist! =) men så genomförkyld bara över natten....har nyst minst femtioelva gånger, och de står elva under snoken på mig hela tiden....funderar starkt på att sätta en liiten kopp under nästan så jag slipper ha kilometer med papper i fickorna när jag är ute...vore väl snyggt eller???.....en lite lätt överdriven beskrivning av förkylningen men den e inte nådig idag! =P Här rullar de på som vanligt, värken vill inte ge med sig så jag e rätt slut nu går på högsta dosen av alla medicinerna och de gör en allt annat än pigg....de e viljan som styr upp en något sånär...ska ju på rottisläger snart men inte ens de känns som något jag ser fram emot för tillfället...ett undernbart ställe med fantastiska hundar och människor...men när jag mår så här vill jag bara få vara i fred...Var ute med tjejjerna och gick runt i Krisinebergskogen...tog den långa rundan i torsdags som är vad jag trodde en 7-8 km men fick veta att den är ca milen....men man ser verkligen vart solen tar...på en del ställen var de torrt och rent från snö och de värsta ställena hade jag snö till knäna nästan...skönt att de går framåt och att de börjar likna vår... ha en skön helg jag ska bara vara förutom promisarna och idag ska jag försöka komma ut och spåra med tjejjerna en sväng
Luktar gott här...
Snööö
...och isigt
Maria och Annie
Vem där??
Luzzebullan
Lek med bollen
Vid maten behöver man aldrig känna sig ensam =)
Luzza chillar med John
Frusen behöver man inte vara länge med två kaminer i soffan
Annie ligger ofta under täcket och myser i soffan <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-13 12:29:20

Det ser ut som att ni också behöver köpa en större soffa! :P

Sv: Det var ett sponsrat inlägg, så jag fick överdriva lite :P

Postat av: Linaa

Publicerad 2013-04-14 07:12:50

Haha o vad hon njuter. Soffhängarn Luzza.

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-04-14 13:12:03

Kan det vara allergi när du nyser så mycket? Jag har börjat känna av det ögonen. Mysigt ni ser ut att ha det i soffan :-). Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela