Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Spår och lek...

Publicerad 2013-04-14 17:53:29 i Allmänt,

...med tjejerna blev det nere i Sätravallen igår...mådde inget vidare men kände mig manad att göra något med de, John la Annies spår och spårade med henne och jag tog Luzza och hennes spår. Båda spårade bra, första gången jag spårade med luzza men hon var noga i spåret och tog de första grejjerna i spåret...spårade över de övriga tre....lite finslip så kommer hon fixa de galant med tanke på att de blåste väldigt mycket så var hon ändå i spårkärnan nästan hela tiden....ett gäng foton från lek och spår kommer här! =) Först ett gäng på fröken Luzza duracellen kvicksilvret Björnemalm!!
Luzza och Annie

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2013-04-16 08:00:59

Vad duktiga ni är med tjejerna. Kul med spår känns som om man kan börja med lite smått igen efter all snö. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-17 19:19:31

Bra jobbat av er! :)

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2013-04-19 16:04:17

Härliga bilder på töserna! Blev riktigt sugen på att ge mig ut och spåra när jag såg dom. Hoppas du får en bra helg! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela