Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

NU börjar jag gå...

Publicerad 2013-04-08 18:26:21 i Allmänt,

...ner för räkning....j***a värken jobbar för högtryck nu...kan inte sova på nätterna, medicinerna hjälper inte mycket alls...arb.tränade i helgen och de blev en del grejjer som jag kanske skulle låta bli...vi bredde ett 70 tal mackor till frukosten innan andakten igår...och jag har sååå svårt att låta bli att göra saker när jag ser att de behövs....vilket jag absolut får skylla mig själv....blir ju lite mer med hundarna oxxå nu när Luzza är här... är ledig idag och imorn...så idag körde jag in grannen till sjukan på återbesök och åkte med tjejjerna ut till Tinnerö medan hon var där...blev en del fotande då svanarna är här...äntligen, bara älskar dessa fåglar...så otroligt vackra...imorn ska jag spåra med tjejjerna och passa på att hälsa på "mina" kids på skolan...var ett tag sedan jag var där och saknar hela bunten...ha en bra måndag och ta hand om er!! <3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2013-04-09 18:21:49

Hoppas verkligen att värken släpper!!

Postat av: bexollila.

Publicerad 2013-04-09 18:24:51

synas i min blogg? - skriv bara en kommentar att du är med - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7874440

Postat av: fanci

Publicerad 2013-04-12 14:28:19

fina foton!

hoppas du börjar må bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela