Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hjärnhinneinflammation...

Publicerad 2012-09-29 10:52:29 i Allmänt,

...verkar de som om Annie fått...var på djursjukhuset i torsdags och lämnade henne på morgonen, de skulle gå in i hennes öron för att göra en grundlig undersökning och även ta ett ryggmärgsprov...hennes värden var skyhöga och de e en misstänkt hjärnhinneinflammation, vi får svar på tisdag eller onsdag och ingen medicin har sats in...så nu e de väldigt lugnt här för hennes del....hoppas verkligen att hon får må bra snart...e så jobbigt att hon får de ena efter de andra och hinner knappt återhämta sig förrän de blir något annat att oroa sig för!....
 
Hösten e här
 
...och min vackra sessa njuter i skogens lugna vrå

Kommentarer

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-09-29 12:09:46

Massor av energier till Annie och hennes de sina. Förstår din oro /kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-29 13:45:15

Åhh lilla Annie, hoppas det blir bra nu!!! Kramar

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-09-29 18:22:17

Stackars liten :(

Håller tummarna för det bästa!!

Postat av: fanci

Publicerad 2012-09-29 19:11:59

men nu får det väl ändå vara nog!det helt sinnes sjukt det här,med att en och samma hund ska behöva få allt ,och hela tiden.
tycker att om det hjärnhinne inflammation.så borde hon få medecin på en gång ,utan att vänta på prov svar.penecelin kan ju inte ställa till det ,om det är nått annat,tänker på att man kanske skulle förebygga,men man tycker så mycket ...
många kramar från mig ,och jag tänker på annie<3

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-09-29 20:48:03

Segt att behöva gå och vänta på svar... Jättejobbigt för er båda, jag hoppas verkligen det vänder snart och ni får lite flyt och hälsa, stor kram!!!

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2012-09-29 22:47:02

Finns det ingen ände på allt elände?! Nu får det väl ändå räcka! Fanns det ingen medicin som hon kunde få tills provsvaren kommer? Det är ju i stort sett en vecka ni måste vänta.
Jag håller mina tummar hårt för Annie!
Stor kram till er!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-09-30 19:15:50

Vad jobbigt. Jag får kika in senare i veckan och se vad resultatet är. Här håller vi tummarna på det bästa. Kram

Postat av: Jonnié Jonsson

Publicerad 2012-10-01 11:00:45

Vill du vinna en häftig Chokladfontän?

Kika in i bloggen för att delta i tävlingen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela