Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Måååndag...

Publicerad 2012-10-08 14:02:00 i Allmänt,

...helgen har varit väldigt lugn, har varit själv mest hela helgen då John varit i Borås på fredagen och Göteborg på lördagen...har varit kalasväder ute så jag, kameran och Annie har varit ute å fotat i de vackra vädret....fick även med mig grannens grabb i lördags och han tyckte de var kul att fota och bli fotad!...så de blev ett gäng foton på honom och Annie bla!...lyckades ju tappa mitt lilla objektiv när Annie och jag var ute på förmiddagen...visade sig att jag hade hål i min ficka och när jag satt nere vid vattnet så gled väl objektivet ur fickan utan att jag märkte de....fick panik när jag kom hem och de var borta...sen gick jag och Anton en promis så vi gick samma väg igen och efter 1,5 timme så hittade vi de!!!...pust...vilken mardröm om de inte funnits där...om någon hittat de och tagit de....ujuj...vill inte ens tänka tanken!! =P From den här v har jag fått lite andra tider på skolan så måndagar kommer jag börja halv tio....lite lyxigt känns de allt....sovmorgon efter helgen!....nåja sovmorgon vettekatten...vaknade halv sex i morse å sen gick de inte att somna om....kommer som vanligt lite foton här från helgen!!

Kommentarer

Postat av: Spanaren

Publicerad 2012-10-09 10:02:49

Underbara bilder och underbart att få se mera av din natur där du bor.

Din gräsbild blev bara så underbart vacker.

Anton och Annie är så söta ihop. Tur att Anton och du hittade ditt obejektiv/ kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-09 19:48:27

Ja, det var verkligen tur att du hittade objektivet igen! :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-10-11 19:45:02

Sv: Det låter bra - men jag kommer att undvika bakfylla denna gången också ;)

Postat av: fanci

Publicerad 2012-10-13 13:08:36

Förstår att du fick panik med objektivet,tur att du hittade igen det!

jätte vackra bilder,på allt,och så kul och få med sig sällskap oxå,gullig grabb!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela