Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

frånvarande...

Publicerad 2012-11-15 15:11:00 i Allmänt,

...ja de e inte lätt att samla sina tankar när skiten bara fortsätter att bråka med Annie, trodde i söndags att jag skulle få släppa henne vidare till Nova...mår som en påse skit över hennes mående och att vi inte får bukt på de...vi har fått öka upp dosen till full mängd igen och hon e lite bättre nu....man griper efter minsta halmstrå för att få bukt med hennes hjärnhinneinflammation...så vi åker till Sthm på söndag för att träffa en kvinna som ska hjälpa oss vet inte vad man ska kalla de för...alternativ medicin kanske??....väntar på att veterinären ska ringa igen eftersom hon e vinglig i bakpartiet och när vi var ute idag så strubblade hon ner i en slänt... de finns ändå en positiv bit...hon e något gladare iaf även om de andra förtar lite av hur man känner men minsta lilla positiva glimt gör väl att man orkar kämpa vidare....har inte orkat överhuvudtaget kikat runt hos er men hoppas allt e bra med er!! ha de gott!!...och ta hand om er och njut av de lilla som förgyller vår tillvaro! <3
 

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2012-11-15 15:22:56

Tycker att det låter klokt att testa på något annat. Alternativ medicin är inte fel och som du säger, man griper efter minsta halmstrå. Känner så väl igen mig i din text även om det är upp till för ett år sedan jag var nära ett sammanbrott.
Vi håller våra tummar och tassar för finaste Annie. Måtte hon bli bra!
KRAM!

Postat av: Ann-Margret, Vinja o Bozza

Publicerad 2012-11-16 04:36:58

Stackars Annie o stackars er :-(. Hoppas verkligen att hon blir frisk snart :-)
Håller tummarna att "tanten" i Stockholm kan hjälpa er.

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-11-16 08:21:00

Krya på Er. Hoppas att det kommer att gå bra. Kramis

Postat av: Kicki

Publicerad 2012-11-16 10:56:55

Håller alla tummar för att Annie ska få bli bättre. KRAM!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-11-16 12:20:05

Stackars!! <3

Postat av: fanci

Publicerad 2012-11-16 12:27:18

Är så ledsen för eran skull ska du veta,det kommer en tår åkandes nerför min kind.
jag skulle ta all hjälp jag får,det är vad man griper efter,allt för hundens bästa ,och det ju så du tänker.

nu hoppas jag hon får hjälp.glad att hon är gladare,hon rår ju inte för sin bakdel stackarn.det så himmmla hemskt när djuren inte mår bra,man vet inte hur man ska hjälpa dom.

hoppas på rapport om hur det gått för er !
kör försiktigt var rädd om er ,håller alla tummar/kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-11-20 23:15:33

Tänker och känner. Åh - du ska veta att under händer! Det hände Mille, som du nog läst på min blogg. När allt hopp var ute och vi skulle lämna honom - en svag spillra, ett benrangel som inte kunde behålla maten och som bajsade och kissade blod. miraklet hände och idag är han piggare och starkare än på många år. Håller alla tummar för er!
KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela