Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så grymt glad!!

Publicerad 2012-05-24 19:39:36 i Allmänt,

...en gammal klasskompis från 1-9 har jag bara haft lite kontakt med på fb men hon kontaktade mig där och sa att hon hade lånat ett foto av mig, klart du får sa jag vad va de för foto undrade jag...på dina tjejjer fick jag till svar och igår la hon upp ett foto på tavlan hon målat på de och jag blev alldeles lyrisk över hur hon fångat tjejjerna!!...
De har varit så olidligt varmt för tjejjerna så träningen har legat på is några dagar men vi har promenixat tidigt på morgonen eller senare på kvällen...i går gick Rebecca och jag upp i skogen och vi sprang på vildsvin precis brevid vägen vi gick på...först ett som stod precis i slyn och hundra meter längre fram så började ett svin att grymta...e så förbenat trött på dessa som förstör så otroligt mycket i trädgårdar odyl...de har tagit sig ner till vårt område så de håller till precis utanför husknuten...


Tavlan på tjejjerna 40x40

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-05-24 21:16:57

Super fin tavla. Vad roligt. Har du fått den eller köpt den? Jag är lite sugen på att göra något för Dino. Jag var ju iväg till en fotograf och jag är så nöjd men jag vill ha mer. Känner du igen det? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-24 23:45:19

Jättefin tavla! Kul! Den gör tjejerna rättvisa efter vad jag kan se från dina foton!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-25 13:10:26

Vilken vacker bild! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-25 14:24:05

Åhh vilken fin tavla det blev på tjejerna :-). Ha en trevlig helg nu när ni ska iväg.



Kram

Postat av: lagottocattleya

Publicerad 2012-05-26 08:54:42

Hå, tycker fortfarande att det är en kanonfin tavla som verkligen gör tjejerna rättvisa! Det blev ett namnlöst inlägg tidigare, ser jag. Vill bara önska en skön helg och stor kram till er alla från

Ann-Christine

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-28 05:00:48

Sv: Det är vi som ska tacka! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-28 07:59:56

Den är verkligen super fin!!!

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-05-28 12:44:17

Men vilken tavla!!!!

va kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela