Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nedrans otur...

Publicerad 2012-05-17 09:37:16 i Allmänt,

...var ju på klubben för några v sedan och filmade lydnadstävling, kikade på trean och tvåan och skulle sedan åka hem...sa när jag kom dit att inga rottisar var med...innan jag åkte så såg jag en rottis med ett par...tyckte hon var fin och tänkte fråga vart hon kom ifrån, sen när jag skulle åka så satte de in hunden jämte min men struntade att fråga FAAAN att jag inte gjorde de, de var nämligen kullsyrran till Nova och den tiken John var så förtjust i...ångrar mig bittert att jag inte frågade för då hade de ju fått träffa mamsen oxxå!! men men...så kan de va.
Hade en trevlig helg i Örebro och träffade några vänner och Linus så klart...så härligt att se honom så glad och lycklig igen!!...att han funnit kärleken igen gör mig så himla glad och nöjd för de strålade verkligen om honom!!...
Får se hur de blir framöver med AF, min handläggare har inte varit speciellt hjälpsam och nu så har jag till skolavslutningen, skrev ett brev till denne så hon fick veta vad jag tyckte om henne och hennes otroliga avsaknad av att hjälpa till så nu skulle hon ge mig en annan handläggare nästa v...hoppas de blir någon med en skopa förståelse och viljan att hjälpa till att komma viddare...de ska ut en tjänst på 100% på skolan och jag vill verkligen ha den, e på skolan som resurs på fm och fritids på em...tror dock inte att jag fixar heltid e uppe i 12 tim i v nu





Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-17 10:38:26

Vad tråkigt att du kom på det i efterhand - men du kanske träffar dem igen? :)



Sv: Ja, Debbie var en stor tillgång igår då det hela slutade med en konfrontation med ett invandrargäng på drygt 10 personer, och jag fick en pistol riktad mot mig.



En helt vanlig onsdagskväll! :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-17 18:18:27

Sv: Ja, man förstår inte alltid hur polisen tänker... :/

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-18 09:25:48

Men vad synd att du inte gick fram och pratade då.



Vinja har gått 63 dygn 3 juni. Men det brukar ju komma något tidigare.

Kram

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-05-18 14:57:57

Vad tråkigt att du inte fick kontakt där och då, speciellt när det var an avkomma/syster. Vi får hoppas att det kommer fler tillfällen.

Det låter härligt med Linus :)

Hoppas ni får en fin helg!

Kram!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-18 15:11:11

Sv: HA! Tro det eller ej, men jag lyckades förstöra kedjan när jag av någon anledning satt dit allt så dåligt att hela svärdet lossnade och flera av länkarna blev skadade!



Nu är det bara att sitta och vänta på Emmelie som ska komma hem med öl! :P

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-05-18 16:54:20

Hoppas ni får en bra helg!



jätte fina bilder,och allt löser sig efter sinom tid,fast det jobbigt,jag tror på er !



var rädd om dig!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-18 20:48:48

Sv: Jag värmer upp för festen! ;)



Jag kan också hälsa från Jasmine (som var med förra gången ni var här) att hon kanske snor en av era hundar! ;)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-19 12:57:53

Sv: Jag ska se vad jag kan göra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela