Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Några dagar har gått...

Publicerad 2012-05-05 12:13:13 i Allmänt,

..sen vi var i Marma och jag fick många bra ideer om hur vi ska gå vidare med Nova...jag tänker ge de en chans för att se om de e som några trodde om henne, hon skötte sig jättebra och tankarna spinner på om de kan gå att få bukt med henne agerande...den känslan jag hade med henne i Marma har aldrig funnits tidigare sen hon började med sina agerande ut mot andra hundar och människor...jag var helt avslappnad och njöt av allt hon faktiskt lyckades med...MEN man får inte glömma bort att de här var under ordnade förhållanden där alla var med på de som hände runt omkring oss...i vardagen kan allt hända utan att man har någon koll på det...men som jag skrev, jag kommer ge det en chans...slänger in lite fotot från lägret de i förra inlägget var ju mer poserande hundar!


Daniel, Sara, Ronja med Ludde som ska testa på patrullstig


Sara och Loke mot patrullstigen


Nova färdig för spår


Godispuss när spåret e taget, så himla duktig trots att de var
kruttorrt å dammade rejält när vi gick spåren!


Greta inväntar att få spåra


Petra och Greta!


Färdig med spåret


Malte efter spåret


Min favorit Malte, så underbar!!


Mary får belöning


Söta Mary


Sara med Nike


Läggande under gång


Så glad när man får belöning!!


Sandra och Tia


Anki och Mary


Ronja och Röskva

Väldigt IRRITERANDE när fotona e för STORA för att läggas upp...tio tummar har jag när de gäller datorer så jag kan inte göra om de heller...men men de blev ett gäng iallafall

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-05-05 16:19:33

Jätte fina bilder. Hoppas att det är bra med dig och att du kämpar på med Nova. Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-05 22:09:48

Jag håller tummarna för att det går bra med den fortsatta träningen :)



Sv: Tack så mycket! :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-05-05 22:40:01

Men vad kul att det gick så kanon bra på rottislägret :) Jätte bra att du fick en massa bra tips om hur ni ska fortsätta eran träning :)



Här har det också blåst attans kallt :( Så himla typiskt när man är ledig. Men vi lyckade iaf ta oss ut och gå en sväng mot kvällen.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela