Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vaknade kl 06...

Publicerad 2012-03-22 10:41:56 i Allmänt,

...i morse, solen skiner så jag tog med mig tjejjerna ut till Tinnerö där vi flanerade heelt själva och med fåglarnas underbara sång så kunde jag njuta i fulla drag...sov bort närstan hela dan igår, hade så jäkla ont i kroppen  och huvudet. Svanarna e på plats i Rosenkällasjön och de andra små "pölarna" som de anordnat...gick förbi ett litet kalkbrott så tjejjerna fick känna på vattnet och de gick i en liten bit men de var nog för kallt för deras magar!*L*
Igår åkte jag upp till klubben och tränade med tjejjena, första gången på väldigt länge som jag åkte dit...körde iaf igenom hela lydnadsprogrammen med de för att se om de skulle fixa det på nygammal plats och även hindret som vi inte tränat på sen vi var på klubben sist tidigt i höstas. Annie hade lite svårt i början med koncentrationen men hon löper nu så jag jobbade på med henne utan lägga ner allt för mycket krut på de....sen gick hon hela programmet å jag e såå nöjd...ska jag gnälla över något så satte hon sig lite nära hindret på andra sidan men hon hoppade fint tebax...körde hindret två gånger och kastade bollen över huvudet å fick ut henne bra...
Nova som jag trodde skulle ha mer myror innanför pannbenet skötte sig jättebra, hindret gick hon på sidan första gången men sen tog hon hindret jättefint, högt över och bra sats...lite foton från dagens promis serveras här!!*L*


Härlig och solig morgon


Två i rad, Annie först å Nova efter


Vackraste <3


Nova busar runt i vattenkanten






sångsvanar

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-03-22 17:51:46

Ja visst är det ett super härligt väder ute just nu :) har verkligen ingen lust att åka och jobba :(



Kul att komma till klubben och träna lite och att det även gick så bra :)



Sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska bli 21,40 så man får gå hem.



Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-03-22 21:55:54

Vad duktiga ni är. Så fina bilder på tjejerna. Ser skönt ut att bada dock inte för mig men för Dino kanske.Hoppas att värken snart går över för dig. Kramis

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-22 21:56:47

Jag förstår att töserna kanske inte var alltför ivriga med badandet! :P

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-03-22 22:23:47

Fina badbilder och man riktigt längtar nu...De aviserade 18 plus idag, men det blev det rakt inte...Jobbade från 7 till sena kvällen och trodde jag missade något skönt, men det var inte så farligt då. Ni verkar ha haft minst lika bra väder!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-24 09:15:20

Sv: Bra idé! Jag ska försöka få henne att göra det!! :P



Ha en trevlig helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela