Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Trött å sleten...

Publicerad 2012-03-18 14:15:06 i Allmänt,

...efter förkylningen och igår började halsen att kännas av igen och jag frös hela dan...men idag känns de bättre även om jag e såå förbenat trött...vi åkte iaf ut å la parallellspår till tjejjerna för att de skulle få lite konkurrens och kanske inte svulla i sig skiten som låg där...Nova tuffade på rätt bra men fick iaf i sig ett skrovmål i spåret...Annie spårade med Mia idag som ville följa med ut...hon tuffade på som vanligt i sitt spår och struntade högaktningsfullt i att Nova spårade en bit ifrån...men hon löper nu så jag hade inga större krav på henne, fröken Ferdinand e ju som hon e när de e löp...även om inte solen skiner så har vi 9 grader och de va riktigt skönt ute, fikat va självklart med ut och kaffe ute i de fria e allt ett måste när man väntar på att få komma igång å spåra!!...hoppas ni haft en bra söndag! kramiz


Nova ligger å väntar på att jag ska komma ikapp! =)


Mia och Annie


Finns många fina ställen att spåra på runt omkring Bestorp


Hade du nått i fickan husse??


Spårade med koppel för att lättare kunna korrigera när de äter skit


Mia och Annie


Leia e grannens lilla sötnos som brukar vara här och hälsa på

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-03-18 20:27:17

Inte kul när dom måste äta en massa skit när dom spårar :( På gärdena brukar det ju tyvärr finnas ett helt smörgåsbord fullt för dom med äckel ;)

Äter dom lika mycke om du spårar i skogen? fast det kanske ligger lika mycke där.



Konkurrens spår har jag aldrig testat, men det skulle kanske vara kul att pröva.



Härligt att det är lite plus grader ute nu, så nu väntar man bara på att det ska lite grönt o härligt ute också :)



Tråkigt att din förkylning är så envis :( Du får krya på dig nu :)

Kram

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-03-19 08:20:53

Vilken söt lite hund. Jag måste skärpa mig med spår. Jag gillar det och Dino också så varför lägger jag inga spår?! Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-03-19 16:39:03

Härliga bilder, kul med spår :)



Trist att förkylningen är så envis... hoppas den ger med sig snart!

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-03-19 19:18:26

Sköna bilder som vanligt - och en liten söting som grädde på moset! Hoppas du kryar på dig och orkar ta nya tag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela