Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Freeedaaaa!!...

Publicerad 2012-03-30 16:17:24 i Allmänt,

...I morse tog jag en promis i skogen med tjejjerna innan arb.träningen och de var helt underbart...jag, tjejjerna och en masa skönsjungande fåglar som höll kör när vi gick där...efter arb.träningen så gick Rebecca å jag med hundarna i skogen och runt Norrängen...nu e jag heeelt slut, sov nog kanske 3-4 timmar i natt så jag kommer nog stupa rätt tidigt i kväll...köpte lite penseér och påskliljor till min balja på balkongen..behövs inte så mycket för att man ska bli på bra humör...hoppas ni får en underbar helg!!


Först så blev de den obligatoriska brottningen mellan Nova och Madicken




Härlig himmel


tjejjligan




Dä ä våååår...härligt när buskarna börjar blomma!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-03-30 23:01:31

Vilken härlig fredag du haft :) Och två härliga promenader har du hunnit med också :)

Dom ser ut att ha kul Nova och Madicken när dom brottas :)



Var tyvärr inte rätt dag idag heller :( Troligvis så kom hon inte igång den dagen som jag trodde utan några dagar senare. Vi ska göra ett nytt försök på söndag och då hoppas jag verkligen att vi kommer iväg för en parning.



Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-03-30 23:51:13

Häärlig dag ni har haft! Själv har jag flyttat hela dagen - på jobbet. Så det blev inte mycket till uteliv denna fredag. Vädret verkar bli sämre nu när man ska vara ledig...tråkigt! Hoppas ni får det bättre lite längre upp i Sverige.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-03-31 09:51:56

Har ni redan fått knoppar på träd och buskar??



Här hemma är det fortfarande kala grenar! :S



Sv: Jag tror att detta kommer att fungera jättebra :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-03-31 17:21:11

Åhh ta kort på dina blommor sen. Jag behöver tips, är kass på blommor och nu har Maja börjat tjata om att plantera. Kramis

Postat av: write my paper

Publicerad 2012-04-01 11:12:35

Having so great and large dogs is really amazing - doesn't it?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela