Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lugnt här...

Publicerad 2012-06-02 11:35:10 i Allmänt,

...Händer inte så mycket faktiskt, mer än de vanliga med tjejjernas promisar och träning...har gått upp i tid och jobbar 15 timmar i v nu...ska ge mig på att söka en tjänst på 75% skulle helst vilja ha 100% som e på skolan men denna e på fritids...tror de kan bli lite övermäktigt att köra på 100% när jag inte kommit upp i så många timmar än...som en del vet så vill jag jobba med barn/ungdomar som kräver en strukturerad vardag och de e 100% till för...surt men trivs ju på fritids oxxå...
Började med LCHF i måndags och döm om min förvåning när jag vägde mig igår så hade jag tappat 3,5 kg och John 2...jag e riktigt förvånad över att jag inte går å e småsugen på godis och mackor som jag var innan jag började...jag e mätt och inte sugen på något annat än maten jag äter...midsommar har vi sagt att vi ska äta sill och potäter....tänker inte vara slavisk under LCHFs regim....blir jag sugen på något så ska jag faktiskt äta de...inte så att jag ska göra de varje dag men som nu ser vi fram emot att få gotta oss i midsommarmaten... har ni recept på god LCHF mat så tar jag gärna emot lite tips, lätt att fastna i samma mat!!...I skrivande stund e Henrik ute på sin första dags promenad ner mot Ystad...
Ska in till stan till Johns dotter på em å ta en "fika" sen ska Rebecca och jag ut å spåra med tjejjerna...vädret kunde väl va bättre men inget regn än så länge! sköt om er å ha en skön lördag

Kommentarer

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-06-02 12:29:48

Men vad härligt när den Lchf ger så bra mätnads känsla! och att ni gått ner så bra redan!

Ja detta med vårt väder är ju inget kul,men inget man kan göra nått åt.

va bra att du kan jobba ,och det kommer ett steg åt rätt håll,så är du kanske uppe i 100% på nån månad,får hoppas det.



va kul med spår,saknar det ,dom små är ju inte några riktiga spår hundar precis:)



Trevlig lördag tilldig oxå!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-06-02 23:17:22

Vad kul att den där LCHF kuren funkat så bra :) Kanon att redan gått ner så mycke :)



Hoppas att du får nått jobb nu då som passar dig och du trivs med också.



Ja du, Vinja hon håller sin morsa på sträckbänken ett tag till verkar det som. Pratade med uppfödaren mitt på dagen och hon sa att Vinja såg inte alls ut som hon ville pluppa ut några valpar.

Hoppas verkligen att hon ringer snart och säger att det är dags.



Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-06-03 17:41:26

va härligt att det fungerar, för mig funkade det några månader men fick så ont i magen av allt fett, så nu har jag lagt ner det. mia kör dock fortfarande. :)



hoppas helgen varit bra?!

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-06-05 19:41:51

Vad duktig du är. Skönt att du trivs med jobbet och att du tar det easy med tiderna så du inte springer iväg för snabbt.

Kram

Postat av: Lovisa

Publicerad 2012-06-28 22:36:42

Åh vad söta hundar du har! rottisar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela