Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En vecka har gått....

Publicerad 2012-07-03 20:00:28 i Allmänt,

..idag...begriper fortfarande inte att du inte finns längre...de tog två nätter innan jag orkade sova i sängen för du låg ju som ett "andra skinn" på mig, antingen bakom eller framför mig...Trots att de varit väldigt jobbigt och vi har kämpat oss igenom både de ena och de andra så tog du med dig en stor bit av mitt hjärta när du gick över regnbågsbron...din morfar Xilo somnade in dagen före dig men han var nästan 12 år och tog emot dig, även din mormor finns på andra sidan så du har de bra nu!...
Du fick ligga på påslakanet som du föddes på, de kändes rätt att du skulle få med dig det...på måndag kommer du hem igen och jag har gjort iordning en fin plats där du ska få finnas, vi tänder ett ljus för dig varje kväll och säger godnatt när vi ska lägga oss...jag tog en del foton när du fick spåra och busa med mamsen på den härliga ängen du fick somna in på...har inte orkat titta igenom de så noga men idag kändes de rätt....










Mamsen och Lilltroll




Klart hon hittade apporten <3









Vill oxxå passa på att tacka er alla som skrivit så fina kommentarer ang Lilltroll...har inte orkat kika in till er alla för att skriva men gör de genom dessa rader...de e ovärderligt att få så fina ord!

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-07-03 21:25:23

Fina Kicki med familj. Kram

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2012-07-03 22:48:49

Inte kan man väl kräva att du ska gå in på andra bloggar i denna sorgen? Jag har ännu inte ens kommit tillbaka ordentligt till bloggandet. Ta den tid du behöver och sörj er fina tjeja. Hon ser så härlig ut på bilderna. Tänk att få ha nästan hela släkten väntandes på en, Nova blir bra omhändertagen nu med.

Kram till er!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-07-03 23:08:14

<3

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-07-03 23:17:12

Det här är till Nova!

Du fastnade i mitt hjärta på direkten och, jag tror, jag i ditt! Du var ett energiknippe utan dess like med ett focus som aldrig skådats! Du fattas mig men jag vet att du har frid i din själ nu, en frid du hade svårt att finna i jordelivet! Fina, vackra, underbara, vilda, styriga och fantastiska Nova. Lek nu på de eviga gröna ängarna! Spring och hoppa så mycket du orkar och på kvällen kan du kura ihop dig i Nikes varma päls. Saknar dej fina trollunge! / Rebecca & Madicken

Postat av: Anki Malte å Mary

Publicerad 2012-07-03 23:31:56

Å Kicki nu rinner tårarna igen.. Säger som Rebecca gillade Nova <3 från första stund! Sån vacker å go tjeja! Vet ju att hjärtat värker men nu behöver Nova inte ta ngr felaktiga beslut längre.. <3 Massa Styrke å tröste kramar till dig Kicki! <3

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-04 07:17:32

Förstår att det är super jobbigt nu och att saknaden är enormt stor efter din fina Nova.

Måste ändå i allt svåra kännas skönt att ni fick en sån fin sista dag tillsammans och hon fick göra saker som hon älskade :)

Mycke fina bilder tog du också på din fina tjej.



Fortsätter att tänka på dig och skicka styrke kramar i denna jobbiga stund. Självklart glömmer man inte en kär vän, men snart känns det kanske inte fullt lika mycke utan du kan mera komma ihåg er härliga stunder ni haft :)



Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-07-06 21:54:45

Fy fan Kicki nu sitter jag här och grinar... många kramar till dig! Har tänk mycket på dig sen jag läste om Novas bortgång... vilken resa ni gjorde tillsammans ni två ändå... Dom tar med sig en bit av ens själ när dom inte finns längre, men tur är väl kanske ändå det på något sätt, att dom lämnar oss med stora avtryck i våra liv och mycket som man senare kan minnas och glädjas åt mitt i allt det jobbiga.

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-07-08 13:29:37

du får mina ögon och tåras,ska du veta.

jag har fått göra beslut och dom är inte roliga,vet hur du känner,det tungt och orättvist.



tur att minnena lever kvar<3



du kämpade,det gör inte alla ,du tog hand om henne ,det gör inte alla ,du såg henne som hon var och älskade henne med sina brister,som alla har,och du tog ditt ansvar! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela