Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

dagarna sniglar fram...

Publicerad 2012-07-23 17:42:13 i Allmänt,

...e verkligen ingen höjdare att gå hemma men men AF orkar ju inte skriva på papprena eller vad de nu e för fel så jag kan arbetsträna nu under sommaren...Fick brev ifrån de i torsdags där de stod att jag och AF hade upprättat en handlingsplan den 18 juli???...mig veterligt så har jag inte varit med på detta och de har rekommenderat mig ett ställe i Linköping där de vill att jag ska börja...och detta stället e ökänt och inget ställe jag vill vara på men de tar väl sin chans å ger igen eftersom jag tycker för mycket och ordnar mina arbetsträningsplatser själv, man ska inte vara driftig och visa att man VILL komma tebax till arbetslivet inte...då får man på fingrarna!! =(

Annie har gjort lekinviter idag här hemma...hennes stickade katt fick sig en omgång och hon ville kampa med både mig och John...en liten gnutta hopp tändes hos mig...jag vet att jag kan måla fan på väggen men när musklerna börjar försvinna och hon e rädd för saker ute vilket INTE e Annie i vanliga fall då tappar jag fotfästet lite grann...när en barnvagn e nått väldigt hotfullt mot henne så hon börjar morra, resa ragg och när de e ganska nära börjar skälla ut de, när flugorna e jätteläskiga så hon snurrar runt å blir alldeles förskräckt pga dessa små djur...uschaaaan...då e de lätt att ta till ögonen...MEN hon ska bli helt frisk, de har jag bestämt...Nova behöver inte hennes sällskap än på mycket länge...

I morse hittade jag ett par jeans som låg undanstoppade, har inte haft de sen Nova var valp insåg jag...de var sönderbitna i byxbenen...då kommer allt över en igen, imorn e de 4 v sedan vårt lilltroll fick somna in...mitt egna lilla pucko <3....saknar verkligen hennes tokerier hon kunde få för sig här hemma...


Älsakade lilltroll <3


Bara hålla tummarna att vi kan börja öka på våra promisar
och att hennes muskler i bakpartiet kommer tebax snart!!!

Kommentarer

Postat av: jonnie

Publicerad 2012-07-23 21:29:32

tackar, ja de blev lite häftigt

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-07-23 23:35:14

Men AF verkar ju verkligen samlat alla idioter hos sig verkar det som. Varför kan dom inte fixa så du får arbetsträna nu under sommaren om du vill....Och varför inte få vara kvar på det stället som du trivs och där dom vill ha dig kvar....Hur jävla puckat som helst....



Vad kul att Annie mår lite bättre :) Tyvärr så kan dom ju vissa bli rätt "knepiga" när dom fått Borelia/Anaplasma. Håller verkligen tummarna att medicinen hjälper så hon får bli frisk :)



Japp, alla valparna är sålda :) Hade gärna kunnat varit ett par tikar till för det var så många som ville ha.



Kram

Postat av: lagottocattleya

Publicerad 2012-07-24 00:21:08

Det ser ut att gå på rätt håll! Härligt! Vi håller allt vi också!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-07-24 10:04:06

Härligt att Annie verkar må något bättre, hoppas verkligen att hon piggnar på sig allt mer nu!



AF är ju ett kapitel för sig...suck! Hoppas att det löser sig och du får komma dit du vill, tycker det är dags för dig att få ha lite flyt nu efter allt som varit med nova och allt.... Kram

Postat av: Martina

Publicerad 2012-07-25 13:52:20

AF har säkert själv haft möte och bestämt din handlingsplan och eftersom de inte tycker du ska tycka så mycket så tyckte de säkert att de kunde tycka vad de ville om den planen....

Talade de iallafall om vad "ni" beslutat för handlingsplan?!

Postat av: Annika

Publicerad 2012-07-25 17:33:24

Ja, det hoppas vi innerligen!!! Att Annie skall komma sig och bli helt fri från eländet! Det är visserligen kroniskt, MEN en hund med lite tur kan ju leva hela sitt liv, till synes fullt frisk, och utan några besvär alls! HOPPAS Annie är en av dem!



Kram, Annika, "fästemannen" & Razzie

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-29 14:39:25

vad är problemet för dom AF:det väl jätte bra att man är driftig! jag skulle se det som mycket positivt om jag vore dom..



Hoppas nu annie får må bättre3

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-07-29 14:40:31

glömde och skriva att det finns dom tokigaste minnen av en älskad hund<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela