Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Såå jäkla stolt...

Publicerad 2012-01-06 21:41:43 i Allmänt,

...över lilltroll som skötte sig bättre än förväntat idag då vi träffade några för lite socialt å lydnadsträning för både Nova och Annie men framförallt för Nova...vi träffades på Valla området och där finns de massa störningar men hon skötte sig galant...trots att de var hundar med i gruppen som lekte å lät ganska mycket....mitt hjärta svämmar över å jag e så förbannat stolt över hennes reaktion eller avsaknad av reaktion på dessa....jag vet å känner långt in i mitt hjärta att hon e på rätt väg även om vi staplar oss fram å tebax men idag fick hon mig att TRO på att vi kommer komma framåt...behövs så lite för att jag ska gå igång på de positiva i vårt slit för de e precis va de e!!!...älskade lilltroll...jag njöt av varje sekund idag!! <3

Kommentarer

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-01-07 10:20:10

KUL! Hoppas att det även går lika bra nästa gång. kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-07 22:51:32

Vad kul att det gick så bra med Nova på lydnadsträningen fast det var en massa hundar med :) Måste kännas skönt att det går framåt också när det kommer bakslag ibland.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-08 13:01:06

Vad roligt att det gick så bra med sötnosen :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-08 13:01:56

Sv: Jag fick ditt mail till "nyhetsbrev", så du får nyhetsbrevet den 15:e :)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2012-01-09 10:25:57

härligt att det går bra! :)



sv: ja det är segt som faan nu. suck o pust!



nu ska jag (försöka) ta tag i din utmaning. ;)

ha en fin dag!

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-01-09 23:12:05

Vilken härlig läsning!

Postat av: Monica (Elin´s mamma)

Publicerad 2012-01-11 23:08:10

Hej Kicki!!!

Hoppas allt är bra med er och dina fina vovvsingar.

Har kollat in din sida som jag alltid har gjort och beundrat dina fina bilder som du tar med din kamera...

Ett kort som du tagit på Nova är hon såå fin och hon liknar verkligen Doris med sin fina milda blick....

Kul att se... men vad mkt snö ni har vi har inte en gnutta..

Ha det bäst

Kram

Monica

Postat av: Kicki

Publicerad 2012-01-15 10:41:13

Tack Monica för raderna...här e de varannandags snö...nu e de bara lite skorv på marken, kul att du tyckte att de finns en likhet mellan systrarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela