Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Lördag förmiddag...

Publicerad 2012-01-14 13:29:32 i Allmänt,

...å mamsen å jag har spenderat 1,5 timme i skogen...John och Nova e med Anna och "promenadgänget" inne i stan...
hade en underbar tid i skogen med mamsen, solen å fåglarna som sällskap...förutom när Annie hittade en kullinarisk måltid av inälvorna av ett rådjur som jägarna så "fint" plockat ur å lagt precis vid traktorvägen som många med mig går....väldans äckligt måste jag säga...sen när vi var på väg hemåt så pep den lilla äckelpottan in vid en annan väg å hittade "efterätten" av någon som måste göra nr 2....de väljer verkligen sina ställen, kanske ska hänga ut ett gäng "bajspåsar" till jägarna om de inte kan sätta sig lite mer avskillt än så! =P
har kommit igång med arb.träningen i skolan å de känns verkligen jättebra... NU ska jag bombardera er med fotona från vår promis å leken med mamsens bästa boll...ha en fortsatt bra lördag...imorn blir de nog att ge sig ut i spåret med tjejjerna!...körde förresten igenom tjejjerna i lydnad igår å lilltroll gick jättebra...tills de kom en bil en bit bort...då skulle de jagas...tur spårlinan satt på å Rebecca höll i den....




Här var de gottigheter




Sångsvanarna på ingång??


<3


glädje när bollen får komma fram...







Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-14 18:35:31

Vad härligt med lite egen tid med mamsen i skogen :) Syns på bilderna att ni haft kanon väder :)



Hmm, fast den där "delikata" måltiden hade hon ju kunnat hoppa över......

Hon ser verkligen ut att ha kul med sin boll :)



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-14 18:47:13

Vi kan alla vara tacksamma över att vi människor inte anser att "väldoft" är det samma som vovvarna anser :P

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2012-01-14 20:56:52

Fina bilder!!

In o tyck till om våran träning!!!

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2012-01-14 21:24:43

Jag tränar alltid kort o moment för moment... o kör varierande fart... men endast under den långsamma just nu så jobbar hon med röven... annars bara går hon utan tanke...

De va bara idag som jag satte ihop de lite..

Postat av: Emcy

Publicerad 2012-01-14 22:20:45

Otroligt fin hund. Rottweiler, va? =)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-01-15 10:40:50

Fina foton från er promenad, som alltid :-) Ja, de är duktiga & hitta både det ena + det andra ibland på promenaderna... ;-) Kram från oss!

Postat av: Emcy

Publicerad 2012-01-15 11:17:34

sv: Okej de var så fina! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela