Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Klart att...

Publicerad 2012-01-16 13:45:50 i Allmänt,

...den jävla värkmästarn ska dra igång efter en härlig helg....e så jäkla less på att må som en påse skit i kroppen...en natt med inte speciellt mycket sömn, arb.träning å sen tjejjerna som behöver sitt...känner mig så jäkla elak när orken tryter å jag inte orkar med tjejjerna som jag borde...Åkte ut till Kristineberg å släppte de på gärdet så de fick leka en stund iaf...den leken bestod mest i att leta skit å ha drag kamp om brandslangen...tålamodet tryter å jag vill bara dra nått gammalt över mig, tyvärr e gubben inte hemma! =P....skämt åt sido...dessa dagar vill jag bara hoppa över å få vara i min egen lilla värld å såsa bort....jag har ju trappat ner medicinerna å de kändes så jäkla bera men nu e de bara att dra på full dos igen för att mäkta med dagen...gnälligt inlägg...jag vet...så nu blir de soffan, kudde å täcke för ett par timmar innan tvätteristugan ska få besök!


väntar på bättre tider eller??




Nova, efter en rullning, måste ju lukta gott innan man åker hem


Annie


Kommentarer

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2012-01-16 14:37:31

Åh nu var det länge sen jag läste din blogg.

Hoppas att du ändå hankar dej fram trots smärtor - härligt att läsa om Novas framsteg. måste ses snart?! kram

Postat av: Quila o Ronja

Publicerad 2012-01-16 15:01:02

Låter inget vidare alls :-(

Hundarna ser ut att ha kul, iaf ;-)

Krya på dig

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-16 16:07:44

Usch vad tråkigt att du inte mår bra :( Förstår att det är inte kul att behöva ta en massa tabletter, men om det hjälper skulle jag nog ta dom ändå, iaf dom dagarna som man mår som värst.



Tur att tjejerna ändå kan busa lite med varandra och få röra sig lite mera när matten är ur form.



Sköt om dig nu och krya på dig :)

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-17 12:03:42

Hoppas att du mår bättre idag!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela