Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hej mitt vinterland...

Publicerad 2012-01-22 14:20:10 i Allmänt,

..ja idag snöar de massor å jag gick ut med mamsen först i skogen en timme...har märkt att hon e stel i bakbenen å piper till ibland...så idag fick hon ha premiären i täcket för att hålla sig varm och inte stelna till men de märks inget på henne när vi e ute utan mer när hon har legat å sovit å reser sig upp...röntgade ju henne för inte allt för längesedan då jag oxxå märkte lite utav de men de hittade inget så förhoppningsvis så e de en sträckning som resulterat i de här...har ju varit väldigt halt ute så halka e ju inte så konstigt om de gär...låg ju själv raklång i fredags morse när jag var ute med tjejjerna å lilltroll trodde nog de va en ny lek jag höll på med....tappade andan å hon for omkring å tyckte de va lattjo å få busa med matte som till slut började åma sig å bärs sig åt! =P
Igår blev de spår med fröken lilltroll å Madicken...la medvetet ett spår i en hage där de finns massa kulinariska smårätter å mycket riktigt så fick hon i sig en del men försöker puscha på när hon stannar för att hon INTE ska gå igång på skiten...hon spårade bra bitvis å tog alla apporterna...någon som har ett bra tips om hur vi kan jobba bort den här med skitätandet??


Madicken spårade bra


Fina "brunbjörnen"







Idag så har de ju snöat rejält här e de istappar i björken




Mamsen


Underbart med snö, vill ha mer...


Så här mycket snöade när vi var på väg hem...å så va de
lilltrolls tur att få komma ut men de snöade så ymnigt så
kameran fick hålla sig hemma!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-22 18:56:19

Debbie kan också bli lite halt om hon får lägga sig ner direkt efter en promenad eller cykeltur, men använder jag vibrationsplattformen 5-10 minuter efter träningen är det inga problem för henne :)



Är det ett back-on-tracktäcke du har? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela