Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

För ett halvår sedan...

Publicerad 2012-01-19 16:22:00 i Allmänt,

...kunde jag inte ens tänka mig att Nova skulle gå ihop med någon annan hund än Annie...och som jag skrivit så många gånger förr...jag e inte ute efter att hon ska hälsa å leka med allt å alla...Madicken har ju funnits med under något halvår å även Nike som tyvärr inte finns längre...Madicken finns med både här hemma  och på promenader mellan varven och vi märker ju hur Nova har vuxit MED Madicken och vi känner att vi vill att de ska kunna funka tillsammans i alla lägen...de har fått leka tillsammans vid flera tillfällen men idag blev jag jäkligt rörd över deras lek...Nova accepterade även att Madicken fick ner henne på rygg å busade runt...de har ALDRIG någonstin inträffat tidigare för då har hon sagt ifrån ganska ilsket...de här e stort för mig å jag ser ju vilken glädje hon har i leken som stundtals var ganska hård...54 kg "Nuffe" kastar man inte sig över hur som helst!!...så nu blir de några foton från dagens lek!!

















Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-01-19 16:43:09

Underbart att läsa och underbara bilder :) Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-20 00:00:59

Vad härligt att Nova leker och funkar så bra med Madicken :)

Vilka härliga busbilder du fått på tjejerna :)



Kameran jag beställt är en Nikon D3100 15-55 VR. Har även beställt 2 extra objektiv, ett som heter 35 mm och sen ett kitt som var med väska minneskort och ojektiv som heter 55-200 VR. Fattar inte mycke av alla siffror men för hoppnigsvis lär jag mig väl det nån gång ;)

Hoppas också jag får den tidigare, han sa det fanns en liten chans den kunde komma tills i morgon fredag men jag skulle inte räkna med det.



Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-20 03:10:50

Det är alltid skönt att se framstegen :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-01-20 17:44:14

Sv: Tack så mycket :)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-01-20 18:16:00

Vad roligt att läsa att det går så bra. Madicken ser ut som en björn, fast mycket sötare. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-21 00:18:28

Hmm, du har visst fått skräp här i bloggen igen. Det IQ befriade Ufo:t är i farten igen.



Kram

Postat av: Mia Gustafsson

Publicerad 2012-01-21 20:40:08

Så fina ögonblicks bilder du tar! Vi brukar titta på dem , maken och jag och skrattar gott mellan varven och vovvarnas roliga miner...Och jag tycker att det är rart med en "brunbjörn" som heter Madicken.....Det är inte så enkelt att få en hund social...vi har lite problem emellanåt så jag vet hur glad man blir när allt fungerar. Vår hund måste få tid till tillit...och det fås inte på en gång..Glad för er skull!!!

Postat av: Mia Gustafsson

Publicerad 2012-01-21 20:42:27

Så fina ögonblicks bilder du tar! Vi brukar titta på dem , maken och jag och skrattar gott mellan varven och vovvarnas roliga miner...Och jag tycker att det är rart med en "brunbjörn" som heter Madicken.....Det är inte så enkelt att få en hund social...vi har lite problem emellanåt så jag vet hur glad man blir när allt fungerar. Vår hund måste få tid till tillit...och det fås inte på en gång..Glad för er skull!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela