Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

dag två...

Publicerad 2012-01-02 16:33:03 i Allmänt,

...på de nya året och idag har jag haft kvalitetstid med var och en med de fyrbenta....när jag skulle ut i skogen med Annie så följde Mia med och ville leka och låna kameran för att fota å de fick hon ju!!
Nyårsafton spenderade vi i skogen ett par timmar med Micke och Madicken och senare framåt kvällen kom Biffen och Monica hit med sin rottis Alice...var riktigt trevligt och de åkte hem strax före 01...igår blev de en väldigt lugn dag både för tjejjerna och mig....slapp å slöardag med andra ord men de va inte helt fel, min rygg har sagt ifrån så de e ingen höjdare för tillfället men de börjar kännas bättre...jag börjar inte arb.träna förrän den 11 så jag har ledigt några dagar till...de här med nyårslöften e ju inget måste å jag brukar inte hålla de så länge men i år ska jag börja tänka mer på mig själv och mitt mående å inte låta allt annat gå före för jag vet att de inte funkar länge till...med tjejjerna så ska jag försöka komma ut å tävla med Annie om hon får hålla sig frisk, Nova ska jag kämpa vidare med å försöka komma igång på någon brukshundsklubb vilken vet jag ännu inte....finns ju en i Åtvid som ligger ung lika långt bort som klubben i stan sen är de Motala å Mjölby men de ligger en 6-7 mil härifrån så de känns rätt långt bort för att åka å träna....nu ska jag ner i tvätteristugan...riktigt roooligt eller oxxå inte!! Ha en fortsatt bra måndag!!


Alice njuter mellan gubbarna


Mia och Annie




1,5 m Nova


Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-01-02 17:50:03

Vad härligt med lite kvaliteéts tid med tjejerna :)

En vilodag är inte helt fel ibland också :)



Låter som ett bra nyårslöfte att börja tänka lite på sig själv.



Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-01-03 02:58:18

Du har en utmaning i min blogg

http://alwaysfabulous.se/2012/january/utmanad.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela