Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

otroligt besviken...

Publicerad 2012-02-01 10:21:27 i Allmänt,

...över de första besöket på djursjukhuset med Nova, ringde idag å pratade med de om vad jag å John ansåg om de besöket...på onsdag nästa v ska vi åter tebax till veterinärer som jag bett om att få, vi ska oxxå göra en grundlig genomgång och ögonlysning av Nova och den 13 feb blir de op för att ta bort cystorna...hoppas innerligt att vi kan komma på VAD de e som "felar" med lilltrollet...e de den mentala biten så finns de inte så mycket vi kan göra...ska testa ett halsband med feromoner som hon ska ha på sig precis som med fästinghalsband...ska verkligen ge allt nu för lilltrolls skull men visst snuddar man vid tanken att vi kanske inte kan göra mer än vi redan gjort å dessa tankar skär verkligen i mitt hjärta....hon e ju mitt lilla pucko!! <3



Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2012-02-01 10:39:41

En bra veterinär som man litar på är så himla viktigt. Hoppas ert nästa besök blir bättre.

Är det DAP ni ska prova på?

Vi har provat den sprayen i bilen och den har hjälpt oss, däremot halsbandet märkte vi inget av men andra har ju gjort det. Om det inte är DAP ni ska prova så vore det intressant att veta vilket.

Kramisar!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-02-01 18:20:38

Tråkigt att ni inte fick för förtroende för veterinären, oerhört viktigt! Håller verkligen tummarna nu att allt ska gå bra med finaste Nova ♥! Vet att ni gör allt för henne & lite till... Kram från oss

Postat av: fia

Publicerad 2012-02-01 20:23:52

vet precis hur ni känner er kicki,man gör allting och lite till men ändå vet man inte vad felet är. Mycket jobbigt och svårt att hantera.

Har varit i samma sits. många tankar till er och kämpa på så gott det går <3



kram Fia

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-02-03 13:39:52

Hoppas att allt ordnar sig för sötnosen! :)



Sv: Jag förstår att tiden inte alltid finns - men jag hoppas att allt är bra med i för övrigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela