Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Här händer...

Publicerad 2012-02-23 08:39:57 i Allmänt,

...inte så mycket och bloggeriet e inte så inspirerande för tillfället...har heller inte varit inne hos er på ett tag men hoppas allt e bra med er, Novas op sår ser jättefint ut och på onsdag nästa v ska stygnen tas, vi har börjat spåra å kört igenom lite lydnad med tjejjerna å de har gått jättebra förutom igår när båda tjejjerna hade knäck i lurarna å bara sprang omkring å ville nosa på gärdet....sen fick jag en förklaring till varför....någon superintelligent varelse hade kastat ut massa abborrar på gärdet!!...ehhh....varför gör man en sådan grejj???...hade väl varit bättre att låta dessa små firrar att få komma tebax i sjön än att förfaras på ett sådant idiotiskt sätt!!...slänger in lite foton från den gångna veckan...kramiz å ta hand om er....kommer tebax när lusten infinner sig...


Nova och Annie


Inget bra foto men så typiskt Nova, om jag släpper min boll å tar din
och sen plockar hon in sin egen i munnen oxxå...så de e inget fel på
hennes "gångjärn" i munnen inte!!




Haft några fina dagar med strålande sol








...ser ni vad jag ser på fotot??...jag ser ett djur!






Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-23 10:00:37

Härligt att höra att allt gått bra med Novas operations sår :) Men mindre kul att du tappat lusten att blogga :( Det va inte bra alls. Hoppas det bara är en pytte liten svacka nu då så du snart är tillbaka igen :)



Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-02-23 16:08:14

Skönt att allt vilar gott i alla fall! Du kommer säkert igång igen när det vårar till sig lite mer!



Kram från oss som just är inkomna efter en härlig solskenstur i skog och mark.

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-02-23 17:59:48

Man har inte alltid inspiration tyvärr!



Har själv känt en svacka den senaste tiden :/

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-02-24 08:40:46

Jag hittade ett fiskhuvud på vår uppfart idag alldeles vid grinden.... Kan dock inte avgöra vad det är för fisk. Men varför?? Hoppas jag kommer ihåg att ta bort det innan Dino hittar det! Själv är jag super sjuk 39.1 grader i feber. Mår skit. Kram

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Psyco dad (Jasons pappa)!

Publicerad 2012-02-25 23:10:48

dom verkar trivas bra i snön, dina små busvovvar. :)

här har det också varit bloggtorka... eller ja, har jobbat så mycket att jag inte hunnit. och det är väl iof positivt. :)



hoppas helgen är bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela