Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Funkat riktigt bra...

Publicerad 2012-02-07 19:11:54 i Allmänt,

...med lilltroll ett par dagar i de vardagliga, blir inte riktigt klok på hennes beteende...men glad e jag såklart...i söndags la jag spår till tjejjerna och båda tjejjerna gick som ett tuffande tåg i spåret...idag blev de varsit lydnadspass efter arb.träningen å jag e så nöjd med bådas prestationer...har ju kört stå sitt ligg med lilltroll och backat och hon e så jäkla snabb...körde inkallningar med dessa tre moment å hon fixar de så bra trots att de var första gången jag testade...imponerad själv av henne!!*L*. Imorn bär de av till Norsholms djursjukhus och ska gå igenom lilltroll och en ögonlysning ska vi oxxå göra...sen den 13 blir de op av cystorna och jag hoppas vi kan komma till insikt med vad som "felar" mellan varven med henne...









Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-07 21:52:52

Härligt att det funkar bra med lilltroll igen nu då :) Men jag förstår du är fundersam varför det ibland funkar så jätte bra, för att nästa dag inte funka alls....Hoppas att dom kan hitta vad som är "felet" på henne och varför hon ändras så i sitt sätt att vara.



Vad kul att både spåret och lydnaden går så bra, är ju mycke roligare att träna när det funkar :)



Håller tummarna nu att det går bra hos veterinären och att dom har nån ide varför hon ändrar sig så mycke.



Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-02-07 22:20:29

Lycka till hos veterinären! Skönt med en dag då allt funkar. Bilderna ljuvliga också. Vi håller tummarna för positiva reslutat!

Postat av: Gunilla o Tindra

Publicerad 2012-02-07 22:56:27

Håller med övriga; Lycka till i morgon - och härligt med dagar som funkar.

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2012-02-09 09:29:08

hoppas att det blev bra besked på Norsholm?



Tänker på er och du är så duktig som kämpar på!



kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela