Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

En skön stund...

Publicerad 2012-02-11 12:52:24 i Allmänt,

...med två lekande tjejjer...Rebecca följde med ut i skogen så Nova och Madicken fick leka...vi var ute dryga timmen så de var riktigt skönt...sen bara hem å svida om till nästa som behövde få sitt...så mamsen å jag gick ut till Norrängen å gick över isen å runt Bestorp så nu e jag mör å fin i benen som inte riktigt vill hänga med som de borde...John e på kurs via jobbet så han kommer inte hem förrän ikväll...då ska jag träffa "tanterna" på gården en sväng men de blir nog inte långrandigt....får inte sova ordentligt på nätterna så jag känner mig som en zoombi om dagarna....ska iallafall ta tag i nått väldans nödvändigt...plocka undan här hemma... varken orken eller lusten har funnits under en längre tid så de finns en del att få ordning på...noppe orkar inte skriva mer utan lägger upp lite foton från förmiddagen!!...ha en bra helg!!!


Skön stil på Nova!!*L*


Fullt ös!


Fina Madicken


..å min fina tjejja




Två trötta tjejjer


Annie, fröken passgångare


en liten blåmes

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-02-11 17:23:27

Det är härligt att se dem röja runt i snön! :)



Sv: Ja, en del tycks inte bry sig om reflexer alls, och även jag har fått ta ett hastigt kliv ner i diket ibland! :S

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-02-11 23:25:21

Härligt för Nova att få röja lite med Masicken ute i snön :)

Förstår att du var trött i benen om du var tvungen ta 2 promenader.



Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-02-12 17:13:46

Ser gott ut - och känns förstås gott! Här har det snöat lätt hela dagen, så vi har äntligen lite vitt på träden. Faktiskt -1 idag bara, så Mille och Totti såg ut som snöklot fullständigt efter skogen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela