Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ingen lust...

Publicerad 2012-08-08 19:36:51 i Allmänt,

...till bloggandet direkt, och tyvärr så e jag dålig att följa er oxxå...men kommer nog igen om ett tag igen. Igår var veterinären här...gick inte att ta något blodprov på Annie....hon var så skräckslagen å paniken var ett faktum, tyvärr så e de nog efter att vi var hos Valla där de höll på å stack henne fyra ggr innan de hittade rätt och då var hon väldigt uppstressad kraken....visst har hon visat att hon inte gillar läget när hon ska stickas men så här har jag aldrig sett eller hört henne förut...usch...de skar verkligen i mig, men Anna var inne på samma linje som oss att de var inte livsnödvändigt med blodprovet igår så nästa gång ska hon få lite lugnande innan. Hon har fått en ny omgång då hon har ont i kroppen fortfarande...hon kan skrika till ibland vid beröring...idag har hon varit rätt risig, spytt ner överallt i lgh när jag var i stan, hon har inte ätit något å haft diareé men ingen feber så nu hoppas jag att de får va bra med allt skit som varit under en lång tid....
Har haft Johns dotter här ett par dagar, trevligt!!...vi var ute och fotade igår å de blev en del sådana!! så nu blir ni serverade dessa vare sig ni vill eller inte!! =P




Puss på´re matte!!


Nelis


Vad e de i tallen??





Sååå less....fotona e för stora å jag som e den värsta datanörden
vet inte hur jag ska förminskade så de blev inte så många!!

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret, Vinja & Bozza

Publicerad 2012-08-09 00:19:31

Men vad trist att du inte vill blogga :( Det som är så kul att läsa vad ni gör för nått :)



Så tråkigt att det inte gick ta nått blodprov på Annie och att hon mår dåligt :( Håller verkligen tummarna att hon blir bra snart :)



Vad synd du inte kan förminska korten så dom får plats i bloggen när du har så mycke fina kort.



Hur stora kort kan din blogg ta då? Det finns ju en massa redigeringsprogram gratis på nätet, tyvärr så är jag dålig på det också.

Bloggplatsen tar inte större kort än 8 Mb. Men om du mailar alla bilder på en gång till dig själv, gör inte den korten mindre då? Ibland blir det iaf så, beror på hur mycke kort man skickar o hur stor plats dom har.



Har ingen aning om det funkar men det går ju att testa.



Håller alla tummar jag har nu att Annie blir frisk :)

Kram

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-08-09 12:59:24

synd på proverna,men det går bättre nästa gång med lungnande före.

hoppas hon slipper ha det så här nu,det räcker väl ändå?!



va söt dotter,och så fin matte puss<3



ha det så gott det går! kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-10 21:43:25

Men, stackars lilla Annie då :( Hoppas att hon kommer över den sprutskräcken!!



Ta du en paus från bloggen om du känner det - vi finns kvar här ändå :)



Sköt om er!



PS: Jag planerar för en bloggträff senare i höst! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela