Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Våren stannade upp...

Publicerad 2012-04-01 09:22:37 i Allmänt,

...under ett par dagar känns de som men de kan man ju avhjälpa med lite tulipaner och blommor på balkongen ...dock fick de stackarna en abrupt start på utevistelsen med ett snötäcke över sig...men e de bara avhärdade så klarar de upp till -7 grader så än så länge håller de sig fina
Igår blev de varsit lydnadspass med tjejjerna...för Annies del blev de farten till rutan och inkallningen som börjar se riktigt bra ut fartmässigt, Nova körde jag ingångar från olika håll då hon kan få sneda sättanden men de börjar se riktigt skapligt ut....körde oxxå stå, sitt och ligg då jag backar själv och kommenderar...hon e riktigt snabb i dessa så jag e riktigt stolt över henne, körde oxxå fjärren....håller rumpan bra på plats i skiftena...


Lite snö skadar inte men de va väl inte vad jag hade tänkt när
jag vaknade upp med en vintervit morgon *L*














Kommentarer

Postat av: freelance writers

Publicerad 2012-04-01 11:11:47

Gardening using so beautiful flowers is really amazing kind of hobby as for me!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-01 12:15:17

Jag förstår att snön inte var väntad!



Vi klarade oss från det här, men det har blivit riktigt kallt och blåsigt ute!



Lite synd att inte kunna utnyttja den lediga tiden till att fixa och trixa här hemma på tomten!

Postat av: Våran Lycka

Publicerad 2012-04-01 16:02:36

Ja en mini Andreas hur ska detta sluta??

Dax för mormor(dig) att börja sticka overaller;)

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-04-01 16:49:08

Super fina blommor. Jag måste ta tag i det. Får se till att samla motivation till påsk när man är lite ledig. Jätte fint och tack för bilderna. Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-01 22:43:53

Ja nog hör dom dåligt ibland när dom löper, vet inte om blodet fastnar i örat eller nått så det blir stopp i hörselgången ;)

Men jösses, en hängning på 50 min i blåst och kyla låter verkligen inte som nån höjdare alls....



Var i alla fall kanon skönt att jag slapp åka dit i onödan igen :)



Kram

Postat av: i-b

Publicerad 2012-04-02 11:41:06

Oj vilket bakslag,vi har fått vårat oxå,det brukar ju koma:(

Fina blomm bilder,tulpanerna blir nog bara finare nu;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela