Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Packardag.....

Publicerad 2012-04-29 11:56:38 i Allmänt,

...e de idag för imorn bitti åker vi på rottisläger!...e med ganska blandade känslor måste jag allt tillstå....med lilltroll kan man ju aldrig veta vad som komma skall...mamsen e skendräktig å går i sin egna lilla värld så vi får se hur mycket träning de blir för hennes del...imorn kommer även bli en spännande upplevelse för Lina som ska göra ultraljud...så vi får se om de e en eller två...tror på en liten parvel men hon e bra stor för att ha gått halva tiden... namnet de har e Neo och Tilly om de inte har ändrats under vägens gång. Får träffa henne och Andreas på tisdag då de kommer till Marma för en dag...hoppas de kommer skapligt så vi hinner ses en stund iaf...saknar mina kiddos rejält mycket men man kan ju inte tjata hål i huvudet på de om att man vill ses...kommer nog bli en bombarderad blogg med rottisfoton när vi kommer hem! =)...hoppas ni får en fin söndag...mina tankar går till Petras lilla Maja som brutit armen på två ställen och e nyopererad...hoppas allt gått bra för henne och att de läker fint...
Idag e de kennelträff hoppas att de blev en del hundar och att man får se foton på kullsyskonen till Annie och Nova



Kommentarer

Postat av: Kikki

Publicerad 2012-04-29 14:49:56

Lycka till på lägret..kommer gå bra...kram på er alla

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2012-04-29 19:50:54

TACK fina Kicki. Allt har gått bra och vi är hemma nu.

Jag tror inte du ska oroa dig så mycket för lägret, vet att alla säjer så och jag vet hur dina tankar går. Försök att inte förmedla det till Lill troll. Ska bli roligt att se bilderna senare. krama Lina från mig också. Kram

Postat av: anci

Publicerad 2012-04-29 20:57:44

lycka till på lägret!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-29 21:43:25

Ha det så kul på lägret nu och kom hem med en massa fina bilder :)

Spännande med dotterns ultraljud och se om det är en eller två där inne. Vinja gör sitt ultra ljud på torsdag och jag hoppas att det är bra många mera än två stycken där inne ;)



Kram

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2012-04-29 22:05:37

Hoppas du får det kul och givande på rottislägret och att du får träffa härliga hundar och människor. :)

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2012-04-30 10:24:19

Ha nu JÄTTETREVLIGT på rottislägret!!! Oroa dig inte så mkt för lilltroll, tycker hon verkar jättehärligt med mkt motor :-) ! Kramiz

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-04-30 17:08:38

Jättestort lycka till! Det kommer att bli en härlig upplevelse!



kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-05-01 01:06:59

Hoppas att allt har gått bra för er på lägret! :)

Postat av: Kim

Publicerad 2012-05-01 19:26:04

Jag förstår att det måste vara jobbigt med konstanta utfall, vet hur de känns.. Och då har jag inte upplevt det under en längre period.



Har ni testat BAT? http://functionalrewards.com/

Ni borde testa, det funkar verkligen! kram och lycka till på lägret nu, berätta hur det gick sedan

Postat av: fanci

Publicerad 2012-05-11 12:32:52

vad härligt och kunna ha d et bara gott,och fina människor och hundar omkring sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela