Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har inte så mycket...

Publicerad 2012-04-10 16:51:30 i Allmänt,

...att förtälja egentligen, e på fritids denna v då de har påsklov... tjejjerna och jag kör på som vanligt här hemma och idag blev jag riktigt stolt över Nova...stannade en kompis efter vägen när vi var ute på promis och den lilla fröken brukar kasta sig ut efter bilar mellan varven men trots att de passerade ca 15 bilar under tiden vi stod där så satt hon bara å tittade på dessa...har poletten trillat ner mån tro??...Annie och jag tog en långis i skogen igår och Nova och jag en idag...har blivit beordrad vila pga värken i benen men inte kan man hålla sig lugn när de finns två tjejjer som behöver sitt...men John har ju varit hemma och tagit en av tjejjerna så jag har sluppit dra två långrepor...
Linas mage växer så de knakar så nu blir man ju lite fundersam på om de bara e en....hon ser ut som jag gjorde om hon inte e större...har ju bara sett foton än så länge på magen men förhoppningsvis så ses vi på rottislägret i slutet på april början på maj och då har hon även gjort ett ultraljud så då vet vi med säkerhet hur många och vilket kön...spännande värre!!*L*....finns en länk i min länklista där man kan följa hennes väg till att bli mamma...



de kommer blommor lite varstans nu


Annie i skogen igår


snön ligger kvar bitvis där solen inte kommit åt


Syrenens blad e på väg att spricka ut

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-04-11 13:09:00

Finns det något mer fantastiskt än att bli mamma? Nej, svarar nog alla vi som haft förmånen att gå igenom den processen. Och - den tar ju aldrig slut! Du är alltid mamma. Jag är så tacksam att få ha blivit mamma. Vi fick vänta ganska länge innan det blev så.

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-04-11 15:15:05

ja jag fattar bara inte att de står ut själva i oväsendet, ja hoppas att hyresvärden gör nått för jag orkar inte mer :) hoppas att du haft en bra påsk

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-11 15:38:08

Vad roligt att det går så bra med hundarna!

Tråkigt med dina ben,men hoppas ,det går över ,vet ju inte vad du har?

Så spännande med att bli mormor,dom säger ju att det finns inget bättre:)



här har vi skit väder,så dom små blommorna i din blogg ger mig hopp om att vi oxå kommer att se blommor så småning om!

Ha det så gott nu,och var rädd om dig!

Postat av: Våran Lycka - Den kommer..

Publicerad 2012-04-11 16:18:14

John va snabb o buffa lite på magen idag haha=D

Synd du inte va med men alltid nått att få träffa någon av er=D

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-12 17:09:25

Men åhh vad kul att att Nova inte brydde sig om alla bilarna som åkte förbi :) Håller tummarna att poletten trillat ner.



Oj vad snö det finns hos er då, här är den tack o lov borta.

Häftig bild på Annie när hon hoppar över trädstammen, öronen flyger verkligen.



Ja det ska verkligen bli spännande med ultraljud och få se om det finns nått där inne.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela