Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Gnälligt inlägg...

Publicerad 2012-04-03 09:53:42 i Allmänt,

...e så jäkla less på den här värken nu som jobbar för högtryck i benen, de sätter igång på kvällarna och håller igång på nätterna...senaste tiden har jag sovit 3-4 timmar per natt och NU e jag så jäkla trött å blir rädd för mig själv när minnet tryter...har pratat med folk i telefonen å sen kommer jag inte på VEM jag pratade med när vi avslutat samtalet, veckodagarna såsar ihop och jag försöker hålla mig vaken men sover oftast ett par timmar på dagen efter arb.träningen för att orka med resterande av dagen, ska snart iväg till läkaren har bara haft telefonkontakt sista tiden och jag får nya mediciner och sen får jag plocka bort de för att magen kraschar och en ny medicin sätts in...får vara hemma någon dag här å där för att jag inte får sova å då blir ekonomin lidande eftersom de e en karensdag...har åkt ner på 65% nu så även om jag skulle jobba mina timmar i månaden så får jag inte ut 8000 ens en gång...de blir oxxå en jobbig bit i vardagen när man vet att man inte har pengar så de räcker månaden ut...en OND cirkel med andra ord...humöret blir inte de bästa och jag får verkligen bita mig i tungan många gånger för att de inte ska "spruta eter" ur munnen på mig....ALLA blir drabbade runt omkring mig och de behövs inte mycket för att jag ska ta åt mig av saker som kanske inte e menat som något negativt men jag tar de så...


Tur jag har tjejjerna som förgyller min dag

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2012-04-03 11:24:12

Det är inte bra att inte få sova. Allt blir irriterat - inte minst blir man galen på sig själv för att man tappar minnet. Du beskriver det bra. Själv åkte jag på en utmattningsdepression när jag under flera månader inte kunde sova - 2001 var det. Man blev nästan rädd för sig själv, men lyckligtvis förstod familjen vad det var frågan om. Hoppas du får god hjälp, så att det fixar sig. Håll ut!

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-04 13:24:30

>Jätte farligt och inte sova.



Hoppas det löser sig!



Tur du har dina fina tjejer!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela