Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

B E S V I K E N...

Publicerad 2012-04-03 19:17:21 i Allmänt,

...blev jag idag på läkarbesöket, fick ingen ny utredning men däremot en NY medicin så jag kan sova, MEN värken i benen kvarstår ju ändå....suck...misspeppad till max, jo de togs en massa prover oxxå som jag får svar på nästa torsdag....tog med tjejjerna till Sätravallen å satte mig nere vid vattnet så tjejjerna fick rumstera om...blev varsit kort lydnadspass oxxå så nu ska jag snart stopp huvudet i kudden å hoppas att den nya medicinen hjälper...kan snart öppna ett eget litet apotek med mediciner som jag haft som inte funkar...blev iaf en del foton på tjejjerna som kommer här...


Lilltroll på väg...




Annie med bollen och Nova efter


Annie


Nova kollar temperaturen i vattnet, de va godkänt!


Nova krafsar i vattnet =)

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-03 21:05:06

Bekymmerfritt skuttar dem omkring över land och i vatten - tänk om vi alla kunde göra så!

Postat av: Fanci

Publicerad 2012-04-04 13:21:27

Men öppet vatten,här har vi is än:)

Så kul och se ,så fint det är där kring er!



Hoppas du får sova,och må bättre! kram

Postat av: Jason & matte

Publicerad 2012-04-04 13:54:52

Ja, si på tusan! Nu hittade vi! - Det var väl för att det stod så SMÅTT, som vi lyckades missa det förra besöket! --- Härliga tjejbilder!!! Hundar kan då inte ha mycket till känsel i tassarna (eller i resten, vad det anbelangar!), hur katten kan de vilja gå i vattnet så här års??? - Jo, Jason, iofs, för hans päls håller ju isvätan ute, men "tunnpälsade" Rottweilers...?- Fat de har ju egentligen både längre & tjockare päls än vad man kan tro, om man bara ser dem på håll... Tänk, att lilla Nova-tjejen blivit lockig! Och så fint det läkt efter cystorna på huvudet! - Verkligen skönt, att det inte blev operation på sommaren, det kan vara ett helsike med läkningen då...:( Skrållan (häst) hade ett sår ovanför bakhoven, som krävde 2 veterinärbesök och 3 MÅNADER för att läka... juni - augusti, vad annars? Folk som slänger skrot & glas ute i skogen skulle saklöst malas ned till hundtugg!



Många kramar till våra favvo-tjejer och deras rara matte --- och andra släktingar, inklusive syskon och blivande syskonbarn...;)



Annika, Jason & Razzie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela