Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Åkte till klubben...

Publicerad 2012-04-28 13:03:09 i Allmänt,

...nu på morgonen för att filma Kicki och Selma som körde debuten i lydnad III, härligt att se den glädjen som finns mellan de, fick filma Gunilla och Tindra oxxå när jag ändå var på plats...även de gjorde bra ifrån sig... så härligt att komma hemifrån ett tag å bara bry sig om sig själv och mamsen som oxxå var med...slippa ha ögonen i nacken oxxå...kollade på lydnad III och nästan hela lydnad II, gick även och kollade brukslydnaden....sen tog mamsen å jag en tur för att kolla in svanarna och de andra fåglarna vid dammen....de har börjat inreda sina bon nu så snart får vi åka tebax å kolla in de små ungarna...lite foton blev de men inget från Kickis och Gunillas tävling då jag filmade dessa



En liten Sheltie med härlig fart och attityd




en söt liten åskådare


Mamsen tog första parkett och softade på bordet









Så trist då...de flesta fotona från tävlingen var för stora så de var bara några som jag kunde lägga upp! =(

Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2012-04-28 13:44:02

Ååh, vad härligt det ser ut :)

Postat av: Kim

Publicerad 2012-04-28 18:59:48

Åh, på vilket sätt gör hon utfall? Är de också kraftiga? Jobbar ni mycket med dom och vilken taktik använder ni? :)

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2012-04-28 22:04:16

Vad kul att du kom iväg till tävlingen då. Alltid kul att titta på andra och lära sig, både hur man ska göra och inte ska göra ;)



Skönt att bara ha mamsen med sig så du kan koppla av lite också :)



Ha en fortsatt skön helg.

Kram

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-04-29 10:08:39

Ja, det är skönt att få komma iväg ibland och kunna tänka på annat - och vilket vackert väder ni fick!

Postat av: Jonnie

Publicerad 2012-04-29 11:38:08

ja fy jag hade en väldig tur även om de gick som de gick :) att ramla 3 meter ner på ett stengolv borde gett mig lite mer skador, så ja e ganska tacksam :)

Postat av: Fanci!

Publicerad 2012-04-29 21:00:07

fina bilder!

Postat av: Gunilla o Tindra

Publicerad 2012-04-29 21:26:53

Tack snälla Kicki för att du filmade. Nyttigt att titta på. Dessutom var Tindra duktigare än jag upplevde på plan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela