Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Underbar höstdag!!!

Publicerad 2011-09-26 16:24:04 i Allmänt,

...kl ringde 06.40 så de va bara att kliva upp å bege sig till skogen med Rebecca å hennes tjejjer...blev 1,5 timme i skogen...sen hem å tvätta ett fönster å stryka gardiner å sätta upp men de där med strykning å tvätta fönster blev ingen höjdare...värken triggar igång direkt...så nedrans less på den här värkmästaren...men men...sen tog John med sig lilltroll till stan å jag gick ut i skogen med mamsen i 2 timmar...sån underbar dag!!!....gick ju naturligtvis lite vilse när jag tog en runda i skogen för att fota... lokalsinne mumsmums!! =P. Men efter att ha följt Annie motvilligt, tyckte vi gick åt fel håll men rätt som de va så kände jag igen mig!. Hittade ett litet äppelträd i skogen å tog naturligtvis ett fint äpple å började mumsa på....insåg att jag bitit i ett maskätet äpple å en liten bit av masken var kvar i äpplet....krackelmagad som jag e så "pratade jag naturligtvis med Ulrik" fy för f***n så vidrigt!! =/....Ikväll ska vi köra lite lydnad med tjejjerna...och imorn kväll blir de kurs för lilltroll då kursen blev flyttad till tisdagar för oss...då ska vi ta med en kickboard å jobba på den eftersom grannens flicka har dragit igång Nova genom att köra emot henne å skrika på oss så nu går hon igång så fort hon hör en sådan eller cyklar....trist med ungar/föräldrar som skiter i vad man säger....hon e ju iof BARA en jävla hund i deras ögon men INTE i mina...hon e ju min ögonsten å vill att hon ska funka i dessa lägen oxxå....jag går omvägar när ungen kommer farandes för att minimera hennes beteende men tycker de e förjävligt att jag måste göra de...lite foton från mamsens å min tur i skogen får ni här....




mamsen fick tokfnatt å bara raceade omkring!! <3








Höstens underbara färger börjar ge sig tillkänna






sista km gick vi från Sätravallen å hem...

Kommentarer

Postat av: Kicki och Selma

Publicerad 2011-09-26 16:51:18

Härliga, goa Annie

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-26 20:38:30

Det sista man vill hitta i ett äpple är en halv mask!!

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-09-26 20:56:36

Att barn kan vara oaktsamma vet man ju men när inte deras föräldrar LÄR dom att respektera andra varelser tycker jag det är ILLA :(

Låter annars som en riktigt bra dag!

Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-26 22:00:58

Härligt med promenad i skogen :) Men hu för att gå upp så tidigt :( Inga såna tidiga promenader för mig om jag absolut inte måste.



Hoppsan, inte bra vara så inne i fotandet att man går vilse ;) Tur du hittade hem i alla fall.



Det är verkligen tråkigt med vuxna/barn som inte har nått hundvett. Att barn inte vet så mycke alla gånger kan man förstå, men då är det ju faktiskt våran uppgift som förälder att lära dom hur man uppför sig.



Lycka till nu med kursen i morgon :)

Kram

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-27 08:54:51

Underbar bild när hon far runt på ängen. Nästan som ett valp ryck. Visst är det härligt när man får behålla lite valp idem även fast de är några år. Ha en fin dag. Kram

Postat av: Elin & Noz

Publicerad 2011-09-27 10:21:44

Det låter som om ni haft en riktigt toppendag. Härligt med kurs för Novas del :-) Ha en bra dag ! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela