Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Oansvariga föräldrar..

Publicerad 2011-09-11 09:57:44 i Allmänt,

...och ungj****r...kan inte uttrycka mig på annat sätt nu!!!!!!!!!!!!!!....var så glad över Novas framsteg gällande både barn och hundar men i sommar har de här med barn bara förvärrats...har pratat med barnen ett flertal gånger och föräldrarna med ang Novas rädslor för barnen men nu vet jag fanimej inte vad jag ska göra längre...finns ett barn som tycker de e roligt att köra kickboarden mot oss när vi kommer å så skriker hon att vi ska flytta på oss...har pratat med henne 4 ggr nu för att Nova går igång på de men händer inte ett skit....här om dagen rann de över för mig å jag blev riktigt förbannad..ist för att föräldrarna pratar med henne när jag påtalat detta så slutar de att hälsa ist...va e de för fel på folk å respekten för andra...vore en sak om jag inte sagt något men de här har förstört massor i min träning med Nova...igår kom en av ungarna farandes i fullfart på gångbanan och Nova gick igång, han blev rädd så klart och åkte upp i skogen brevid gångvägen...John sa åt honom att ta de lugnt när de vet hur hon funkar då säger ungen att jag får väl åka här om jag vill...självklart men när du ser Nova kan du ju ta de lite lugnt men de går inte in...ska jag behöva flytta här ifrån pga de här???....skriver bara fy fan så less jag e på vissa!!!


Annie


Lilltroll som e så skör får verkligen ingen ro här längre!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-11 10:19:19

Det är ju fan att man inte få ha sin hund ifred!! :(

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-11 10:50:33

Ja det är för jäkligt att dom inte kan höra vad man säger.dom behöver ju bara ta det lugnt en sådan mass liten stund..men men ,,,massa kramar till er ....

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-11 16:51:56

Tråkigt, Jätte tråkigt. Jag fattar inte var respekten mot vuxna har tagit vägen? Att man inte kan ha lite mer känsla och lyssna. Förstår din frustration. Kram

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-09-11 18:27:47

Fy F-n vad söt hon är.

Fy-n vad tråkiga grannar

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-09-12 15:09:52

sicka ungjävlar! jag hade inte kunnat hålla mig så lugn. usch! hade det varit Jason så hade han fått sig en rejäl utskällning.



sv: tack! tror det går åt rätt håll. :) finns lite mer bilder nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela