Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

I onsdags...

Publicerad 2011-09-25 14:06:50 i Allmänt,

...var de dax för kurstillfälle ett med Nova, tyvärr så mådde jag skit så John åkte in med henne till Vallaområdet...där hade de gått jättebra och Anna engagerade sig i Novas träning till fullo, så jäkla nöjd att de finns folk som VILL och ser hennes potential att jobba vidare med hennes problem de e guld värt för oss!!

I torsdags åkte vi till Örebro på förmiddagen och hälsade först på en bekant och sen åkte vi till min son...alltid lika trevligt å träffa den unge mannen!! <3 På fredagen åkte vi först till min mamma och träffade även min yngsta syster, fick två par gardiner av mamma som jag verkligen gillade....sen bar de av till en f.d arbetskamrat och hennes familj på em...oxxå jättetrevligt, Nova har varit med överallt men inte inne hos Helena då hennes två minsta e lite rädda för hundar men hon har skött sig så himla bra!!. Igår bar de av till min andra syster för att gratulera hennes minsta som fyllde 20 år i torsdags...

Idag blev de att kliva upp tidigt då de var dax för spår med gänget...Mia sov kvar här då hon ville hänga med och hon spårade med Annie, riktigt duktig e hon å hon e så noga med att hon ska göra rätt trots sina 10 år...Nova avgudar henne verkligen...så härligt att hon har sånt förtroende för Mia!!!...här kommer ett gäng foton!!!


Siv och Hilda först ut i spåret


Rebecca och Madicken


Jag och Nova


Mia och Annie


Panken och Zäta


Budföring med Annie


Helenas dotter Anni var en riktig spelevink!!


Helenas älsta dotter Emma med Annie


Anni som e rädd för hundar kunde ändå sitta i mammas
knä med Annie framför...gick riktigt bra!!


...å söta Isak som spexade framför kameran!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-25 15:33:56

Så bra att det finns de som verkligen vill engagera sig i Nova :)



Hon är ju en underbar vovve! :)

Postat av: fia

Publicerad 2011-09-25 17:23:30

förlåt, jag är jättedålig jag vet, men har inga nya bilder och det är så tråkigt att bara skriva utan bilder, skriver jämt att jag ska bli bättre men det blir det aldrig :)

får skärpa mig och börja skriva lite då och då utan bilder..



Vifår ta och ses någon dag tycker jag..



Kram på er

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-09-25 18:39:21

ja visst ska de bli spännande, helgen har vatt skitbra, hur har du haft de?

Postat av: Gittan

Publicerad 2011-09-25 18:41:37

Vad kul det var att träffas. Ser verkligen fram emot att åka ner v 44. Kramis i massor

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-25 19:27:01

Vad tråkigt att du var sjuk då Nova skulle kurs, vilken tur att John kunde ta henne i stället :) Kanon att träningen gick så bra :)



Roligt att åka och hälsa på lite släkt och vänner :)



Kul med lite spårträning med gänget när ni kom hem :)



Ha en fortsatt skön kväll.

Kram

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-09-25 19:37:53

Härligt att kursen var givande & kanoners att John kunde åka då du inte var i form. Nova är en guldklimp och där finns MASSOR av potential! Härliga bilder från er spårträning:) Skönt både för 4-benta & 2-benta att ta vara på de fina höstdagarna;) Kramiz

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-09-26 08:04:23

Vad härliga bilder du har tagit på er när ni tränar. Bra att du hittat en som du kan lita på när det gäller träning med Nova. Visst är det bra att det finns en till i familjen som kan rycka in när man är dålig?! Jag ska till naprapaten nu med ryggen min dröm är att jag kommer ut hel igen... vet inte om det fungerar men drömma är jag bra på. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela