Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hip hip huuurrrrraaaaaa!!!

Publicerad 2011-09-16 10:32:07 i Allmänt,

...för gubben som fyller år idag!!!...hela 49 st har han blivit....dä ä inte illa dä!!! =P....hoppas ni alla får en underbar helg med allt vad de innebär!!
Jag har som skrivet innan valt att inte förnya mitt medlemsskap på klubben och ringde idag å sa ifrån mig de på SBK....idagsläget känns de som ett bra beslut för både mig och Nova....får söka oss till något annat ställe som kanske stöttar oss i vår träning ist för att fortsätta stämpla henne trots att de inte vet hur vi tränar på hennes rädslor, ska träffa hundcoachen igen imorn tillsammans med ett gäng andra hundar...hon har en grupp där alla hundar har haft sina problem men i dagsläget funkar dessa och hon introducerar någon ny hund i gruppen då och då...känns skönt att de oxxå har fått jobba med sina hundar pga div olika problem som finns så de tittar inte ner på en för att vi kommer...idag blir de till å baka, tvätta å städa...rasta Newfoudisarna å ta tillvara på de vackra vädret med mina egna små solstrålar...hoppas er helg blir bra!!! kramelikraaaam


Mamsen å jag hade kvalitetstid ihop...njuter av denna underbara fröken!!

Kommentarer

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-09-16 10:50:15

Vad tråkigt! Men respekterar ditt beslut! Ha det jättebra hos hundcoachen, hoppas att ni får ha det riktigt TREVLIGT med träning samt goa människor.



Sist MEN inte MINST - GRATTIS John på din dag!



Kram till er från oss:)

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-09-16 16:27:30

Grattis till gubben din! :)



sv: Jason hälsar och tackar! :)



trevlig helg!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-09-16 23:51:12

Ja, ett stort grattis till honom :)

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-09-17 15:36:03

Man får gratulera! Och - kul att titta in i din blogg! Finfina bilder och gott humör, precis vad man behöver när hösten är här. Tack för tips och jag tittar in igen!



Kram till dig och dina fina flickor

Ann-Christine, Mille och Totti

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-09-17 21:05:25

sv: ja de e bra att kunna prova. jag fick ta ett par större än jag tänkt mig... men bor ju typ 5 min från deras affär, så är lite smidigare att prova då. :)



ha en bra helg!

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-09-18 08:34:51

Hoppsan, får önska ett försenat GRATTIS till gubben.



Förstår du sa upp ditt medlemsskap när dom beter sig så illa :( Vad kul att du fått komma med i en annan grupp som kanske kan hjälpa dig :) Lycka till med den kursen :)



Hoppas du haft en bra helg :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela