Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Välkommen...

Publicerad 2011-10-31 10:34:50 i Allmänt,

Ann-Christine till min blogg och NI måste bara gå in på hennes...fantastiska foton å texter som jag verkligen fastnade för... hennes länk finns i länklistan!!

Igår tog jag med tjejjerna å kameran till Hamra sluss och spenderade lite tid...Nova såg änderna före mig å drog som en avlöning, hade spårlinan på men innan jag hann med så var hon iväg...hon sprang inte så långt bort för änderna flög iväg till andra sidan av kanalen å snattrade hej vilt!!=P...E så fridfullt att gå efter kanalen och oftast e man ensam där men igår kom de två Kungspudlar spatserande men Nova skötte sig bra....

John e ledig idag så vi ska in till stan en sväng och även förbi rasthagen i Braskensbro...får se om de e några andra där annars så får de ruscha av sig en sväng...Vildsvinen börjar återigen ge sig till känna...blev lite rädd när jag gick i skogen å de var några som iof drog iväg ganska snabbt men visst har jag en jäkla respekt för de efter att jag höll på att smälla med ett gigantisk svin och de andra dundrade in i sidan på bilen...avtrycket var i höjd med rutan så hua...inte vill jag komma på ett sådant svin i skogen med tjejjerna....

Nu har jag skurit upp en älglever som ligger på tork i ugnen, tre plåtar blev de så tjejjerna får nått riktigt gott godis framöver!!...hoppas ni får en bra dag!!




Nedrans änder å flytta på sig...som tur var så hoppade hon inte i
mitt lilltroll, hade inte gärna hoppat i efter henne!! =P






Lilltroll håller koll på änderna!










Bättre fly än illa fäkta...






Älskar ekarnas knubbiga skepnad...




Nova blev trött av utevistelsen!! =P


Nova bus


Trött mamsen


Mamsen i närbild


De blev mörkt tidigt igår...

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-31 16:46:02

Härligt med en promenad med flickorna :) Ni verkar haft härligt väder och en massa fina kort blev det också :)



Kram

Postat av: Elin & Noz

Publicerad 2011-10-31 19:54:16

Det låter som ni haft en riktigt härlig prommis :-) Ser mysigt ut! Brr för vildsvin asså... Ha det gott kram

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-10-31 20:08:44

Jag bara älskar bilden på stenarna i vattnet. Helt underbar. Sovande hundar är bland det goaste som finns och du har fångat det fantastiskt bra. Kram

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-01 10:23:21

Härliga bilder och en skön dag förmodar jag! Ekar är underbart och snusande, trötta flickor likaså. Så fint du skriver om mig! Jag såg också i kommentaren att du råkat ut för en del skador och har svårt att läsa böcker. Vet du varför du inte trivs med att lyssna på dem? Kanske du lyssnat för länge eller för kort tid åt gången? Jag kör 10 mil fram och tillbaka till jobbet och lyssnar ibland.Men det måste vara en författare jag tycker om, verkligen. Tycker det är ganska OK.



Ha en skön dag alla söta flickor, och tack för att du finns och förgyller min dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela