Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skit är en...

Publicerad 2011-10-20 13:39:48 i Allmänt,

...substans med många olika styrker av doft....de finns i en massa olika format och även i olika sorter...de finns rådjur, hjort älg, ko, gris etc etc....har försökt förklara för de fyrbenta fröknarna att de blir ingen mer lyster pga denna substans i pälsen vilket de INTE har anamat....Idag åkte vi ut till några stora gärden som jag försökte kolla av med blotta ögat om de hade börjat sprida skit på gärdena men såg inget....så jag kopplade loss mamsen å lilltroll med spårlinan...när vi kommer över ett krön på gärdet så fanns de MASSA gottigheter för fröknarna å innan jag hann reagera så låg båda fröknarna med benen i vädret å kråmade sig...kan oxxå tilläggas att de rann verkligen skit om de...lilltroll som e så givmild delade naturligtvis med sig av dyngan så min fleecejacka e allt annat än ren nu...tjejjerna sover gott efter varsin match i duschen och själv ska jag nu börja göra rent i badrummet som e mer än lovligt skitigt i dubbel bemärkelse...sen e de dax för mig att oxxå få en tvagning för fy för den lede å de luktar här inne....förövrigt så va de fint väder å massa bus med tjejjerna!!




Luktar gott på stenen







OM ni kollar längst upp på fotot så fick sig även
den en smörjning från Novas skitpäls!! uack!!

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2011-10-20 18:41:32

Så länge det inte är människoskit så är det ju hanterbart!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-21 13:47:50

Skit är det värsta!! :/



Jag har dock haft turen att aldrig råka ut för det, men å andra sidan kan jag inte släppa mina odjur lösa :P

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-21 14:03:36

Testa annars ett flexikoppel - det är "bara" 8 meter och funkar skitbra :)

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-21 14:22:43

Sv. Det flexikoppel jag har är upp till 50 kg (tror jag) och "snöret" består av ett brett band i stället.



Riktigt bra för stora hundar!



Ja, jag ska kolla närmare med sambon om en eventuell grillkväll i kylan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela