Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag i ett nötskal...

Publicerad 2011-10-06 19:23:45 i Allmänt,

...skulle ut å spåra med lilltroll å hade hittat en bra spårvända med stubbåker, gräsgärde och lite skog...började med att plocka ur fickorna med nycklar hem och till bilen då de var rätt små å jag skulle få plats med spårpinnar å annat...la dessa i ryggan och gick ut å började med spåret...sen tyckte väl han där uppe att han skulle dra på duschen så de kom ett hällande regn när jag gått halvvägs, spåret blev ca 1000 m...går till bilen för att ta ut Nova och bakluckan stod öppen å de var blött som sjutton i bak på bilen, skulle gå en vända och rasta av henne men skulle ta ut mina cigg från ryggan och inser att bilen e lååååst...f***n så irriterande...tar ut lilltroll å försöker mig på att ta loss buren men den var fäst med spännband mot ryggstöden så jag kom inte åt att lossa buren för att å min rygga, nycklarna hem å till bilen låg i ryggan å antagligen hade jag kommit åt låsknappen på nyckeln när jag la de i bilen...YEEES såå glad jag blev...NOT...ringde John som tur var inte körde på Sthm idag utan hade varit i Motala så där gick vi i hällande regn å kunde inget annat förrän John kom å hade hämtat xtra nyckeln till bilen...var ju lagom taggad för spåret när de bara dröp om både mig å lilltroll...men men...tänkte testa iaf eftersom spårpinnar å vantar låg i spåret och hon spårade sååå himla bra...trots en del vattensamlingar på gärdena så fick hon med sig allt förutom första apporten som hon missade.....frusit som satan efter att vi kom hem...hoppas min hjärna lärde sig nått av det här!!! =P.
Var och klippte mig och frågade Mias mamma om jag fick ge Mia en klippning i födelsedags present dock i förskott å de fick jag så nu e Mia så himla fin i håret...hon har pratat länge om hur hon vill klippa sitt hår så nu e de en nöjd liten tjejja som visat upp sitt hår för familjen....

Kommentarer

Postat av: Petra L

Publicerad 2011-10-06 20:20:13

Låter som om det hade kunnat varit jag. Iböand går det lite för fort.... Kul att spåret gick bra. Du får sitta nära så du blir varm Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-06 23:54:54

Inte bra att låsa in nycklarna i bilen, speciellt om det är dåligt väder.

Tur du fick tag på John så han kunde komma med reservnycklar :)



Skönt att spåret gick så bra då :) Trotts missödet med nycklarna.



Kram

Postat av: Jonnie

Publicerad 2011-10-07 11:07:43

tackar desamma :) ska bli skönt att vara lite ledig

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-07 12:54:07

Jobbigt att låsa in nycklarna :S

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-10-07 13:42:46

ler Jag och mitt ex lyckades med ungefär samma en gång... Hade kvar nycklarna i bilen medan vi spårade med ena hunden... Så hade vi den andra, som var unghund kvar i bilen och hon lyckades ta sig in bilen och framsättet.. Där hon tryckte ner låset... Ehh jaha ja.... Var bara mitt ex att knalla till sin mormor som hade en extra nycket och tillbaka :) Tur att det itne var varmt då iaf för hunden som var i bilen för inga rutor var öppna heller så man fick ju först lite halv panik! Kram

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-07 18:57:44

Kommentaren som det står ann-margret o vinja på är inte från mig. Det är bitchen från usa som är igång igen och håller på att tracka.

Denna gång har hon gjort en hemsida om Angie och hennes sambo där hon lägger ut en massa lögner om dom och även snott en massa bilder från mig och Angie som hon lagt där.

SÅ GÅ INTE IN PÅ DEN LÄNKEN HON VILL FÖR DET GYNNAR BARA HENNE ÄNNU MERA: BARA RADERA HENNES MEDDELANDE ÄR DU SNÄLL:



Mvh Ann-Margret

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-10-07 19:10:54

Halloj! Inte kul att låsa in nycklarna :S Tur iallafall att John var i "närheten" & kunde hjälpa dig. Tur iallafalla att spåret gick KANON! Allt gott till er från mig & damer:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela