Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Hav förtröstan...

Publicerad 2011-10-05 22:16:55 i Allmänt,

...ja de vore väl en bra ide kanske...veterinären har varit här och Annie hade en rodnad i örat igen, men hon tog oxxå lever och njurprover för att utesluta andra saker med henne....hoppas innerligt att de inte finns några sådana problem....genast börjar tankarna fladdra runt...vill inte få mer negativa saker i mitt liv just nu de räcker som de e...mamsen har äntligen börjat löpa...trodde aldrig jag skulle bli så glad över ett löp men hon har inte löpt sen i maj förra året...
Har fått underskrifter och medskick till SKK och även för kännedom till klubben så de ligger på lådan snart...imorn hade jag tänkt köra lydnad med mamsen men hon får vila ska däremot köra ett långt spår till lilltroll....hon behöver lite hjärngympa då jag både haft en jäkla värk i benen så våra långispromisar har fått stå tebax lite och har inte heller varit på ett humör så jag känt att de skulle ge oss nått..
pratade med SKK idag men de skickar inte ut kopia på deras anm från klubben vilket ordförande sa men de har de aldrig gjort utan SKK får in en anm och de skriver utifrån den så de inte ska gå till person angrepp om någon skrivit nått som man inte tycker stämmer...var ute med de lurviga fröknarna idag så de blev lite foton på vår promis...


Nike


Madicken


Zingo



Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-10-05 22:47:24

Det är jobbigt när inte hundarna är friska, vi kämpar för fullt med Liza nu, vi får se hur det hela slutar.

Det låter inte som ett kul problem du råkat ut för på klubben. Jag hoppas att det reder sig till det bästa.

Kram!

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-10-06 13:47:26

hoppas verkligen att allt blir bra!



sv: hehe! nä de kanske inte är lika aktuellt för dom nu för tiden som de va förr... :)



hoppas allt e bra me dej?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela