Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har lugnat ner...

Publicerad 2011-10-01 10:55:05 i Allmänt,

...mig efter brevet från SKK och anm, jag har inget att dölja och har även hänvisat till de två som jobbar MED oss i olika sammanhang....de som e trist att jag inte fick se deras anm utan de var SKK:s egna ord men ska ringa på måndag för jag vill veta exakt vad de har skrivit i sin anm om Nova, har knåpat ihop ett brev till SKK och även de som hjälper oss ska skriva varsit så jag hoppas att de INSER att vi jobbar på hennes problem och inte tar de lätt på situationen eller försöker försköna problemet, jag är väl medveten om det å INGEN ska säga något annat för då LJUGER de!!...idag kommer hundcoachen hit med en hund och vi ska jobba en del här hemma då mycket av hennes beteende verkar vara platsbundet då vi har varit i Örebro och gått å inget av hennes problem har visat sig där...hoppas ni alla får en bra lördag för de ska jag ha, imorn bitti bär de av för spår med de härliga gänget!!


Nova

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-01 15:06:23

Hoppas du får reda på vad som sagts om Nova och inte bara det som kom från SKK.

Roligt att träningen med hundcoachen verkar funka så bra :)

Ha en bra spår dag i morgon :)



Kram

Postat av: Jessica & tjejerna

Publicerad 2011-10-01 19:24:32

Ses i morgon! Ska försöka inte visa min rädsla för din farliga hund! ;) :P



SKOJAR fast det inte är nåt att skoja om, har överhuvudtaget ALDRIG reflekterat över hur Nova är. Hennes matte är så duktig och läser av och jobbar stenhårt för att inget ska kunna hända och det har det aldrig gjort heller. Då finns de andra hundar som man kanske borde titta närmare på.... Än på dina som sköts med sådan kanonhand!



KRAM

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-02 09:48:08

Hoppas att det gick bra med hundcoachen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela