Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Frostiga morgnar...

Publicerad 2011-10-15 10:45:23 i Allmänt,

....så visst vaknar man till ordentligt på första turen med tjejjerna!!....idag ska mamsen å jag ha lite kvalitetstid, känner att hon blir lite eftersatt pga Lilltrolls framfart just nu...ska fördriva tiden runt om skogen på stora fina gärden då jag inte vågar kliva in i den smällande skogen, fick se att en 21 årig jägare blivit skjuten till döds av en annan jägare så de känns ju inte direkt tryggt att gå i skogarna nu...ska ta med ryggan med lite roliga aktiveringslekar med henne som jag vet att hon gillar...sen blir de en tur med lilltroll...ska köra en uppletsruta ute på en åker med henne så hon får jobba med skallen...behövs då våra långpromisar i skogen står stilla för tillfället...

Ikväll kommer herr å fru lurv hit, eller rättare sagt Newfoundisarnas ägare kommer hit å äter å dricker gott...kan behöva ett brejk med allt annat som florerar i skallen på en...två härliga människor som vi lärt känna för ett halvår sedan tack vare hundarna...nähä...ta å göra ett ryck å få på sig lite varma kläder å dra ut med mamsen, ha en fortsatt trevlig lördag å ta hand om varandra!!!

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-15 12:27:26

Usch, vad hemskt med jaktolyckan! :(



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela