Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Då är bollen...

Publicerad 2011-10-05 09:43:23 i Allmänt,

...i rullning min skrivelse till SKK är klar för att skickas lixom de andras redogörelse...ska även skicka mina papper till klubben för kännedom av styrelsen, e inte så säker på att alla i styrelsen vet om de här MEN de e min egna känsla av de hela...., vill ju köra med öppna papper och jag står för varenda ord jag skrivit och de e inga påhopp enbart konkret skrivit om deras kommentarer till SKK. De luktar även skunk om de hela när ordf ringde och jag påpekade att jag varit i kontakt med hundägaren och pratat igenom situationen och erbjudit mig att komma till klubben med Annie för att se om hon reagerade på just rasen och betala veterinärkostnaderna men som tur var så hade de tvättat rent såret utan några problem...detta visste inte hon om...för har man som instruktör inte talat om för denne att jag varit i kontakt med hundägaren och pratat med denne OM situationen, erbjudit mig att träffa de med Annie samt att betala veterinär kostnaderna, då känns de som ett rent påhopp å bara negativa saker som kommer fram...

Igår var de träff med Anna (hundcoahen)....mådde rent ut skrivet skit å hade en jävla värk men vi var hos henne i Lambohov och var utanför ett dagis, Nova gick igång på en barnvagn som kom fram bakom häcken men släppte de på en gång...Anna har sj två hundar så vi gick hem till henne, dock var hennes hundar i ett annat rum men Nova fick pejla av lgh och läget å de gick så himla bra, dock var hon stressad men låg å tuggade på ett ben, drack vatten å käkade lite ...Anna satte sig på skateboarden inne å körde runt med den på golvet...nyfiken var hon men inga konstigheter...ja de blir kanske lite mycket skriverier om Nova och anm MEN de e mina tankar och känslor som styr och jag vill få ur mig de här...

På söndag följer Anna med och kollar vår träning med Panken, vill att hon ska få en helhet i alla lägen när de gäller Nova och de har inte varit ett problem med spårgänget men vill att hon ändå ska se vårt arbete även där...


Får jag smaka husse???...Annie ser bedjande ut och VEM kan
motstå dessa bedjande ögon???...inte husse iaf!!!!<3

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-10-05 12:25:52

Det är riktigt illa att dem inte tar reda på alla fakta om vad som hänt och framför allt vad som hänt efteråt! :/

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-10-05 13:23:14

Hoppas verkligen du får nån klarhet snart i den där anmälan om får reda på vad folk verkligen sagt, eller inte sagt. Inte bara saker tagna från luften.



Jätte kul att träningen med Nova hos hundcoachen funkar så bra som den gör. För även om hon gör ett fel beteende när hundcoachen så är det ju då du lär dig att hantera dom olika problemen tillslut.



Lycka till nu med nästa träning :)

Är det dyrt föresten att anlita en personlig hundcoach?



Ha en skön onsdag :)

Kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-10-05 15:36:46

Så jäkla tråkigt när folk inte kan berätta HELA sanningen liksom :(.. Hoppas allt kommer gå bra nu!

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela