Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sista veckorna...

Publicerad 2011-11-11 11:32:52 i Allmänt,

...har jag märkt en skillnad på Nova som inte e så positiv, hon har ju alltid haft en stress inom sig och de har bygts på mer bara under dessa v....hon har svårt att varva ner även hemma...visst gör hon de men de tar en stund innan hon kommer till ro....den inre stressen e ju svår att komma åt och jag får kanonbra hjälp av Anna som pushar å ger oss kredd för vårt arbete med henne och visst har hon gjort framsteg...har ju oxxå kontakt med Cathrine som gjorde bedömningen av Nova efter bit incidenten...hon har ju själv haft rottisar i många år....just nu känns de som jag lever i Nova och andas hennes luft...hela tillvaron e NOVA!. Hoppas innerligt att vi kan komma ner i sans med henne efter kastrationen...kommer alltid finnas massor att jobba med när de gäller henne och som sagt...den inre stressen e svår att komma åt....


... du e ändå ett glädjeämne i tillvaron!! <3

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-11 19:02:33

Önskar verkligen lycka till med arbetet! Fina tösen!

Postat av: fia

Publicerad 2011-11-11 20:29:46

Du är så stark kicki, kämpa på det kommer ge resultat. Duktig som fan är du och det är så kul att läsa hur mycket du jobbar på för att lyckas och den dagen kommer jag lovar :)

Håller tummarna för er..



kram från oss

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-11-13 12:24:39

Jag håller tummarna!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela