Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jösses...

Publicerad 2011-11-01 19:25:18 i Allmänt,

...tog en tur med tjejjerna en å en så de blev drygt tre timmar i skogen sammanlagt å de känns i kroppen....men de var skönt så länge de varade...mamsen var först ut å jag bara njuter i fulla drag i denna frökens sällskap...vi e nog båda lite fröknarna ferdinand...jag går i min lilla värld å hon i sin så vi trivs rätt bra ihop...behöver aldrig vara orolig att hon drar iväg eller gör nått hon inte borde...förutom att rulla sig i all skit hon hittar men de e ju en petetes i sammanhanget...älskar henne så grymt mycket å jag fasar för den dagen vi ska gå skilda vägar...

...lilltroll e ju mer eller mindre en duracell kanin som e så speedad mellan varven så jag blir helt slut...men hon e ju inte två år fyllda ännu så då finns de ju lite krut att avge...när hon å jag var i skogen såg jag en hjort men inte lilltroll...vi vek av där hjorten försvann och vips så ligger de en fröken med benen i vädret å gojsar in sig i en färsk hjortblajja...JAAAAA så lycklig jag blev!!!....NOT...men men...fick tips av en uppfödare att hon tvättade sina med grönsåpa och gör även rent småsår med de...så nu luktar lilltroll som en tvättäkta såparottis!! =P....


INGEN kan någonsin ta hennes plats...kommer bara finnas
en som Annie någonsin...hon har ett hjärta av guld!!!!!












Snygg hon e mitt lilltroll!! <3


Hon kan roa sig med en pinne hur länge som helst
speciellt på rygg...mitt lilla älskade pucko <3




Svårt å få till bra foton när hon sprattlar å far!!...

Kommentarer

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-11-01 21:46:31

Vad härligt med en avkopplande promenad med Annie :) Förstår det är skönt att bara kunna gå och koppla av ibland.

Din lilla duracellkanin kommer säkert lugna ner sig när hon blir äldre. Som du säger så är hon ju inte så gammal än.

Inte kul när dom rullar sig i en massa skit :( Tur du fick lite bra tips på tvättning :)



Kram

Postat av: Maria och Yarri

Publicerad 2011-11-01 23:21:32

Hej tjejer !



Ledsen att jag varit dålig på att höra av mig. Har jobbat så mycket , både dag och natt.



Vilka härliga bilder du har lagt in i din blogg. Dina rottis tjejer är bara så vackra. Vi har också varit ut i skogen , härligt men min lilla odåga har också en tendens att snabt rulla sig i det som luktar riktigt illa .....



Han är lika skamsen varje gång , för han vet att jag inte gillar det men jag förlåter honom snabbt.

Han är mitt allt , lilla Yarri.



Ha det nu så bra och pussa dina tjejer f¨rån oss!

// Maria o Yarri

Postat av: Ann-Christine

Publicerad 2011-11-01 23:28:46

Så härliga bilder! Svartvitt är fint också. Rulla sig? Totti är expert på det...Just nu måste han gå fint i koppel några dagar fram till utställningen i Växjö. INGET RULL, säger matte!

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2011-11-02 05:30:56

Klart att tre timmar i skogen ska kännas! :P



Sv: Ja, det är verkligen viktigt att hjälpa till med blodgivande! :)

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-11-02 09:54:12

Yrvädret kanske behöver passivitets träning?

När Luzz e uppe i varv ja då gör vi de motsatta... varvar ner:D

Postat av: linaa vikken pina

Publicerad 2011-11-02 13:30:38

Ett tips är att du sätter dig ryggsäck över henne... så kan hon inte sniffa omkring utan måste lära sig att bara vara utan att ej göra någonting.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela