Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Där fick jag...

Publicerad 2011-11-02 11:20:56 i Allmänt,

...så jag tiger å mår skit i kroppen...gårdagens promisar med tjejjerna var hur skön å mysig som helst MEN de betalar sig idag och inatt...fick kanske tre timmars sömn sammanlagt....
Blir så jäkla frustrerad när de blir så här...vill ju kunna göra saker obehindrat men icke sa Nicke... F***N om man kunde byta ut de här eländet mot en nyare å fräschare årsmodell...skulle göra gott både i kropp å knopp! =P

Imorn får jag storfrämmat från Örebro, två av mina tidigare jobbarkompisar kommer hit....vi jobbade tillsammans på en särskola där Gittan e lärare å Pia och jag jobbade med varsit barn...härligt att man fortfarande har kontakt om än sporadisk många gånger....får hoppas att herr värkmästaren ger vika å låter mig få må bättre än jag gör idag!! Ha en bra dag å ta hand om er!! kramiz

Kommentarer

Postat av: Anna med flock

Publicerad 2011-11-02 20:02:42

usch vad trist att det ska "betala sig" i värk... surt! Hoppas att du snart mår bättre i kroppen. Trevligt dock med besök, det gör gott för själen om inte annat när man får träffa trevliga människor... hoppas ni får en bra dag!



ps.. bilderna ovan är ljuvliga....åh vad jag vill ha sommar igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela