Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vargen attackerade...

Publicerad 2011-05-17 16:24:35 i Allmänt,

...går med Annie i skogen, märker att hennes intresse riktas bakom oss å hon går å vädrar...till slut ser jag vad som fångade hennes intresse....en varg står ett tjugotal meter ifrån oss....den håller ett grepp om oss med sin blick...jag ryser å kopplar upp Annie...börjar röra mig bort från vargen men den följer sakta efter oss på ett behörigt avstånd....Annie går på helspänn å känner nog min rädsla som tagit ett rejält grepp om mig...vill bara komma hem till vår trygga vrå men här går jag i skogen å vågar inte börja springa eller vråla till vargen...vargen närmar sig mer å mer å jag blir mer å mer säker på att den kommer att attackera Annie....när den e tillräckligt nära trycker jag ner Annie i liggande ställning å lägger mig som en sköld över henne...nackhåren reser sig likt en borst på mig, hör vargen sakta komma närmre å närmre, tillslut känner jag hur den börjar nyfiket lukta på mig som en dammsugare....Annie e absolut inte bekväm i situationen å försöker komma härifrån men jag håller ett stadigt tag om henne med min kropp...vargen försöker borra in sitt huvud vid min axel...Annie blir vild å vill bara bort...jag nynnar vyssande för att få henne lugn å hon inser nog allvaret å jag känner hennes kropp sakta släppa den spändhet som finns i hennes kropp...Vargen börjar försöka komma in under min kropp å blir mer å mer intensiv...jag känner käften runt mina armar, mitt huvud å den börjar försöka dra iväg med mig....min kropp protesterar högljup å jag vrååålar rakt ut...vaknade i mitt skrik nyss...ja jag har sovit middag en stund å drömde denna drömmen...fy jag tjöt å tårarna bara rann på mig när jag kom till sans å såg mina tjejjer sömndrucket titta på en tokig matte i sängen!!*L*


Tänk så tokigt man kan drömma ibland....

Kommentarer

Postat av: ≈Sanna≈

Publicerad 2011-05-17 17:01:22

Usch och fy för sådana drömmar! Din stackare! Hoppas att din puls hunnit lägga sig (oron lär väl sitta kvar ett tag).

Minns jag fel eller skrev du för någon vecka sedan att det faktiskt skymtats en varg i området?

Varm kram!

Postat av: Anna & Nova

Publicerad 2011-05-17 18:28:00

Fy fabian för sånna mardrömmar :( Tur att det bara var en dröm dock! Tänk vad tokigt man kan drömma, jag har mycket mardrömmar och jag tycker att vissa känns så äckligt verkliga, man blir skärrad hela dagen :(



Kramisar

Postat av: Carro & Edvin

Publicerad 2011-05-17 19:19:22

Jisses jag trodde de va sant då jag läste de. Tur de bara var en dröm. Vargar är fina tycker jag men jag har stor respekt för dom också. Kramis

Postat av: Ann-Margret & Vinja

Publicerad 2011-05-17 19:57:53

Ja verkligen tur att det bara var en dröm. Nått sånt vill man verkligen inte vara med om :(

Postat av: Petra Lindroos

Publicerad 2011-05-17 20:22:46

Shit jag trodde det var på riktigt. Skönt att det bara var en dröm dock ingen skön dröm. Vi är också inne på att det har med mina resor att göra. I stort sett varje gång jag sovit borta har hon varit jobbig med Per och jag har fått min del när jag kommit hem. Hon är van att jag är bort på kvällarna det har jag varit hela hennes liv. Men det är annat när man säjer att man är i Oslo, Göteborg. För hon förstår att jag flyger och åker tåg och då är jag LÅNGT borta. Vi kom fram till att vi måste prata mer om det så hon är mer redo om du förstår. Hon är otroligt mammig även fast Per varit hemma med henne. Så fort det är något så ropar hon mamma jag kan inte vara mer än 10m ifrån henne innan hon frågar - vart är mamma? Men det är som du skriver det är bra att vara 2 och vi försöker alltid sam köra så mycket det går även ta över när man är så arg att man inte vet vilket ben man ska stå på. Jag har en förmåga att svära. Skit dumt jag vet. Men jag blir tokig. Tack fina Kicki

Postat av: Henke "Hoppelajnen" - Jasons pappa!

Publicerad 2011-05-17 21:47:42

oooouuhh! shit! så beskrivande så jag också trodde det hade hänt! fan va läskigt!



sv: ja det har varit mycket jobb med underarbetet, mer än man kan tro... men det blir bra. :)



hoppas allt är bra me dej?! här e de la sådär...

Postat av: Henrik Olsson

Publicerad 2011-05-18 06:20:49

Drömmens värld är allt bra galen - och vilken tur att det bara var en dröm!!

Postat av: Jeanette, Sly & Maya

Publicerad 2011-05-18 06:41:13

Jisses, vilken dröm... skönt att det bara var en dröm;) Kram från oss

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-05-18 15:06:27

Fy vilken otäck dröm!!! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela